פרטים חדשים על הטרגדיה בירושלים: היהודי שנורה צעק "אני דאעש"

הצעיר, שמחה חודדטוב ז"ל, תקף את החיילים בעת שניסו לעלות לאוטובוס ואף ניסה לחטוף את נשקו של אחד מהם • נהג האוטובוס ניסה לסייע בהשתלטות עליו תוך שימוש בשוקר • האיש המשיך להשתולל ונורה למוות על ידי מאבטח ושני החיילים

מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע הקשה אמש בירושלים, בו נורה למוות שמחה חודדטוב ז”ל לאחר שנחשד בטעות כמחבל, עולים פרטים מתמיהים מאוד, אשר יצריכו ללא ספק חקירה מעמיקה בהרבה.

שני חיילים הפועלים במשימת אבטחת התחבורה הציבורית, ביקשו לעלות לאוטובוס ברחוב ירמיהו, ככל הנראה בסיום משמרת. חודדטוב, שירד מהאוטובוס באותם רגעים, הבחין בחיילים וביקש מהם תעודה מזהה. הוא עורר את חשדם ובתגובה ביקשו ממנו להזדהות בעצמו.

לפי עדויות של עדי ראייה, בין השלושה התפתח ויכוח, במהלכו תקף האיש את החיילים פיזית ואף ניסה לחטוף את נשקו של אחד מהם. נהג האוטובוס, שהבחין במתרחש, ניסה לסייע בהשתלטות עליו תוך שימוש בשוקר. למרות זאת, הוא המשיך בניסיונו, על פי החשד, לחטוף את הנשק מהחייל.

היום התברר גם כי במהלך המאבק על הנשק של החייל, קרא החשוד "אני דעאש״.

קרא עוד:
[postim]

מאבטח אזרחי שהיה בסמוך, הבחין במאבק, רץ למקום וביצע ירי ראשוני לעבר החשוד. ירי נוסף בוצע על ידי החיילים עצמם והוא נפגע ונהרג במקום. רק לאחר שהחלו אנשי כוחות הביטחון וצוותי זק"א לטפל בגופה, הוברר כי מדובר ביהודי תושב ירושלים ולא במחבל ערבי.

במשטרה אומרים כי ביחידה המרכזית בירושלים מתנהלת חקירה מעמיקה של נסיבות האירוע הקשה, בשיתוף המשטרה הצבאית החוקרת.

(צילום: הדס פרוש – פלאש 90)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אתר נכבד,
שמרו על הצביון היהודי הנדיר שלכם ואל תגררו לגסות הנפש.
מנעו מאיתנו צפיה בתמונות קשות.
אין שום מצווה לחזות באנשים שאינם בין החיים. אדרבה.

גם אני מצטרף להנ"ל, תמשיכו בדרך הייחודים רק לאתר שלכם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו