אסון בכביש החוף: מתנדב משטרה שיצא לעזור לרכב תקוע – נהרג מפגיעת רכב

התאונה הקשה אירעה בכביש 2 לכיוון דרום, בין מחלף פולג למחלף וינגייט, ליד העיר נתניה • נהג הרכב הפוגע נפצע באורח קל

תאונה קשה בכביש 2: מתנדב הזרוע המבצעית של אגף התנועה במשטרת ישראל, שיצא מרכבו כדי לסייע לרכב שנעצר בשולי הכביש, נהרג מפגיעת רכב חולף.

האסון אירע בנתיב לכיוון דרום, בין מחלף פולג למחלף וינגייט, ליד העיר נתניה. נהג הרכב הפוגע נפצע באורח קל. בעקבות התאונה, שני נתיבים נחסמו לתנועת כלי רכב ועומסים כבדים נגרמו במקום.

קרא עוד:
[postim]

מחקירה ראשונית עולה כי צוות מתנדבים קיבל דיווח ממוקד 100 על רכב העומד בנתיב השמאלי ביותר של כביש 2 לדרום, מפולג לוינגייט. המתנדבים הגיעו למקום, האטו את התנועה ואבטחו את הרכב עם הניידת. כאשר יצא המתנדב שנהג מהניידת לסמן בתמרורי אזהרה את העצירה, הגיע רכב בנסיעה בנתיב השמאלי. המתנדב הנהג הצליח להימלט מהפגיעה אך הרכב המשיך ופגע בעוצמה בניידת, שם היה המתנדב השני, אשר נהרג במקום.

מיכי המלסדורף, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. כשהגעתי לזירה ההרוג היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. יחד עם מתנדבים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, אך למרבה הצער נקבע מותו על ידי צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א. צוותי זק"א ומשטרה פועלים בזירה. כמו כן הענקנו טיפול בזירה לנפגע נוסף במצב קל".

(צילומים: מד"א שרון, מתי יעקובוב, חטיבת דובר המשטרה)

20151101011319

20151101011319 (1)

20151101011319 (2)

20151101011704

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השוטר העוזר לרכב תקוע היה אמור להפעיל אורות חירום ואפוד זוהר ומשולש מאחורה הרכב הפוגע היה בפלאפון ורדיו

חבל שמה שהמשטרה יכולה לעשות זה לשלוח מתנדבים ולא שוטרים מקצועיים. חבל שאת הכבישים סוללים ללא שוליים כך שעל כל טעות הכי קטנה משלמים באובדן חיים.

למה אין שוליים !!!
חוסכים שוליים על חשבון חיי אדם
"לתיפארת מדינת ישראל"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו