הִפְקַדְתִּי שֹׁמְרִים • תחנת משטרה חדשה במירון תשליט סדר בהר

נקודת משטרה חדשה תוצב באופן קבע בסמוך לציון הרשב"י במירון ותאכוף את הסדר במקום • מפקד המחוז הצפוני: "נשפר את השירות לאזרח בכל ימות השנה"

הבוקר נחנכה נקודת משטרה חדשה במירון, במעמד מפקד מחוז צפון ניצב זהר דביר, ראש אגף התיכנון ניצב דני חן, סגן מפקד המחוז תנ״צ דורון ידיד, מפקד תחנת צפת סנ״צ יורם אזולאי וקציני המחוז הצפוני, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ׳.

כחלק מהעמקת הקשר בין הקהילה למשטרה, נקודת המשטרה במירון תעניק שירותי אכיפה ומניעה מגוונים לכלל הקהילה באזור. כחלק מתפיסה חברתית ורב תרבותית שגובשה במשטרה, שירותיה יינתנו באופן מותאם, יעיל ושוויוני, לכלל הקהילות במושבי האזור על פי צרכיהם הייחודיים, כדוגמת אירוע ההילולא בל״ג בעומר הנמשך מספר ימים ובו חוגגים מאות אלפי משתתפים ויש צורך לאבטחם אך בו זמנית לשמר את שגרת החיים התקינה במקום.

מפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר הוסיף ואמר: "מירון הוא אחד המקומות המתויירים ביותר ביהדות בארץ, נקודת משטרה באתר הוא הישג ופועל יוצא של עבודת מטה מאומצת. ביחד עם גורמי הדת פעלנו ועמלנו וכיום אנו חונכים את נקודת המשטרה אשר תשפר את השירות לאזרחים באזור ותנגיש את שירותי המשטרה צעד אחד קדימה".
נקודת משטרה במירון (1)

נקודת משטרה במירון (2)

נקודת משטרה במירון (3)

נקודת משטרה במירון (4)

נקודת משטרה במירון (5)

נקודת משטרה במירון (6)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שועלים הלכו בו…
רח"ל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו