טרגדיה בביתר עילית: פעוטה איבדה הכרתה ונפטרה

מתנדבי איחוד הצלה הבהילו את הפעוטה לניידת טיפול נמרץ של מד"א והיא פונתה לבית החולים שערי צדק במצב אנוש תוך פעולות החייאה אך למרבה הצער נקבע מותה • ברמת גן: פונה תינוק במצב אנוש לבית החולים לאחר שלא התעורר הבוקר משנתו

הקהילה החרדית בביתר עילית המומה וכואבת את הטרגדיה הנוראה שאירעה לאחת המשפחות החשובות כאשר תינוקתם הקטנה איבדה הכרתה ונפטרה בפתע.

מתנדבי איחוד הצלה מסניף ביתר הוזעקו לפנות בוקר לרחוב יוסף קארו בביתר עילית והחלו בפעולות החייאה מתקדמות על הפעוטה שאיבדה את הכרתה בביתה.

אהרון ברזסקי מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי יחד עם מתנדבים נוספים הפעוטה היתה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שערי צדק בירושלים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה אך למרבה הצער בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

עוד הבוקר: ברחוב בן גוריון ברמת גן, דווח על פעוט שלא התעורר הבוקר משנתו בביתו. מתנדבי איחוד הצלה מסניף רמת גן ביצעו פעולות החייאה מתקדמות על הפעוט והוא פונה לבית החולים.

יוסף חיים בן ציון מתנדב איחוד הצלה תיאר: "כשהגעתי לבית הוריו הפעוט היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. יחד עם מתנדבים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תל השומר במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו