אייכלר: הרפורמים ו'נשות הכותל' מוציאים את דיבת הארץ רעה

"למה יאמרו הגויים הנה ה'יאהוד' נלחמים זה בזה במקום הקדוש, כי אינו שייך להם בכלל. אחרת היו מאוחדים ומכבדים את קדושת המקום"

"התרגלנו למצב נורא בו זעקת ההרוגים והפצועים עולה מירושלים ומכל רחבי הארץ. קריאות קרב של רוצחים יורים ודוקרים יהודים בשערי ירושלים, בשער שכם, ואנו עוסקים בזיהום האוויר בחיפה, כאילו היינו לוס אנג'לס", אמר היום ח"כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת.

"הזיהום בחיפה הוא חמור ומסוכן לגוף וצריך לטפל בו. אבל הזיהום באווירה הציבורית בהפיכת הכותל המערבי, לאתר מדנים ומריבה ומרידה בבורא עולם, לעיני כל העולם, מקעקעת את זכותנו בשער שכם בירושלים ובכל רחבי הארץ.

"אלה שמוציאים דיבת הארץ רעה, לעולם כולו ויוצרים את זיהום האווירה, נגד סדרי התפילה והקדושה והצניעות ליד שריד בית המקדש, מעודדים את הטענה האסלאמית שאין לנו מקום כאן.

קרא עוד:
[postim]

"למה יאמרו הגויים הנה ה'יאהוד' נלחמים זה בזה במקום הקדוש, כי אינו שייך להם בכלל. אחרת היו מאוחדים ומכבדים את קדושת המקום. יש לטהר את זיהום האווירה ולשמור על האווירה הקדושה והצניעות בכותל המערבי, המקום הקדוש ביותר לעם ישראל בימינו". – אמר ח"כ ישראל אייכלר.

(צילום אילוסטרציה: הדס פרוש – פלאש 90)

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה בוער לו לתקוף את זיהום האויר בחיפה ע"מ לחזק את נושא הכותל המערבי? זה שצריך לטפל בזיהום האויר בחיפה, לא אמור להיות לא בסדר כי קדושת הכותל המערבי בוערת לכולנו? זה חבל, וזה יכול להיתפס כאנטי חברתי בעיני החילוני המצוי, לענ"ד.
אבל כל השאר. הוא חזק במשלים וכינויים וציטוטים מן המקרא ודימויים מוצלחים ביותר. חזק ואמץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו