עשרה כתבי אישום יוגשו נגד משתתפי חתונת הזוועה

מסתמן כי הפרקליטות תגיש עשרה כתבי אישום נגד משתתפי החתונה בה דקרו את תמונת הנער שנרצח בכפר דומא • כתב אישום גם נגד החתן עצמו בעוון החזקת נשק • עו"ד בן גביר: לא חכם להיות גיבור רק על יהודים

מסתמן כי כבר בימים הקרובים יגישו כתבי אישום נגד לפחות עשרה מהמשתתפים בחתונת הזוועה שתיעוד ממנה פורסם בכלי התקשורת ועוררו סערה ציבורית.

בתיעוד שפורסם נראים עשרות מנערי הימין הקיצוני, החוגגים בחתונת חברם בכלי נשק שלופים, בשירי נקמה בערבים ובקריאות שמחה על רצח בני משפחת דוואבשה בכפר דומא. פרסום התיעוד עורר סערה גדולה במערכת הפוליטית ובתקשורת כולה.

הנערים שרו באקסטזה “ואנקמה נקם אחת משתי עיני”, תוך כדי שהם מנופפים ברובים, אקדחים ובקבוקי תבערה. כמה נערים הניפו את תמונתו של התינוק עלי דוואבשה ובו נעוצה סכין, כשהמסר ברור לכל. כזכור, עלי דוואבשה בן השנה וחצי נשרף למוות יחד עם הוריו, בפיגוע ההצתה בכפר דומא לפני כ-5 חודשים.

קרא עוד:
[postim]

את החקירה ניהלו במפלג לפשיעה לאומנית של מחוז ש"י, והיא אמורה להסתיים בימים הקרובים, לאחר שהחומר בעניין הועבר לפרקליטות והוחזר למשטרה להשלמות אחרונות. ככל הנראה בין הנאשמים יהיו גם קטינים שלהם מייחסים עבירות הסתה והחזקת נשק. ככל הנראה יוגש כתב אישום גם נגד החתן עצמו.

ח"כ איציק שמולי, יו"ר השדולה נגד תג מחיר בכנסת מסר בתגובה: "אני מברך את משטרת מחוז ש"י על ההתייחסות הרצינית לאירוע "חתונת השנאה" ועל החקירה הרצינית והמאומצת כדי למצות את הדין עם המשתתפים. עצם הידיעה שיהודים השתתפו באירוע כזה היא פשוט מקוממת. חברי הכנסת שממשיכים להגיד שלא קיים טרור יהודי צריכים להפסיק להסתתר מאחורי הגדרות עלומות ולקרוא לילד בשמו – יש טרור יהודי."

עו"ד איתמר בן גביר אמר בתגובה כי "מסתבר שיש בפרקליטות הרבה זמן פנוי וניפוף מכוער של תמונה זוכה לקדימות מתיקים חמורים בהרבה. ניחא זאת אבל הייתי מציע לפרקליטות להתחיל בהגשת כתבי אישום נגד רוקדי חתונות באום אל פחם וערערה שם בחלק גדול מהחתונות יורים ומגדפים את מדינת ישראל ומסיתים לרצח יהודים. לא חכמה להיות גיבורים דווקא על יהודים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו