אפילו זהבה גלאון מגנה: "בל"ד וחד"ש ירדו לשפל מוסרי. בושה!"

פוליטיקאים רבים בשמאל יצאו נגד החלטתם של חלק מחברי הכנסת הערבים להתגייס למאבק נגד הגדרת חיזבאללה כארגון טרור • ח"כ רוזנטל מהמחנה הציוני: "כשנתניהו צודק - אין מנוס מלהצדיק אותו, הם אכן 'נפלו על השכל'"

תמיכת מפלגות חד"ש ובל"ד בארגון הטרור חיזבאללה, מעוררת סערה גדולה בקרב מפלגות השמאל. בצעד חריג, יצאה הערב יו"ר מרצ, זהבה גלאון, בגינוי חריף נגד עמיתיה והבהירה כי החלטתם להתגייס למאבק נגד הגדרת חיזבאללה כארגון טרור, היא "שפל מוסרי".

"חיזבאללה הוא ארגון רצחני ופונדמנטליסטי שעוסק באופן שיטתי בהפעלת אלימות חסרת אבחנה. ארגון שאחראי למותם של עשרות רבות של ישראלים, ושרוצח בשנים האחרונות מדי יום סורים חפים מפשע בשירותו של אסד", אמרה גלאון.

היא הוסיפה: "יש לי אפס סימפטיה לסעודים שקידמו את ההחלטה בנוגע לחיזבאללה, ושידיהם מגואלות בדם אזרחים סורים לא פחות, אבל כל זה לא מסביר את ההתעקשות של מפלגות ישראליות לצאת להגנת ארגון שמקדש את המוות ושמצהיר שמטרתו היא השמדת מדינת ישראל וטבח אזרחים ישראלים. בושה".

קרא עוד:
[postim]

גם יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, גינה את הצהרת המפלגות הערביות. "ההחלטה של מדינות המפרץ וסעודיה שחיזבאללה ארגון טרור משמעותית והיסטורית. הודעת בל"ד וחד"ש כנגדה – בושה וכלימה", אמר הרצוג.

ח"כ מיקי רוזנטל מהמחנה הציוני אמר: "כשנתניהו צודק – אין מנוס מלהצדיק אותו. המפלגות שמגנות את ההחלטה להגדיר את החיזבאללה כארגון טרור אכן ״נפלו על השכל״".

(צילום ארכיון: יונתן זינדל – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו