למרות בקשת המשפחה: 21 חודשי מאסר על הנהג באסון הרכבת

בית משפט השלום באשדוד גזר עונש של 21 חודשי מאסר בפועל לנהג ההסעות שהורשע בגרימת מוות ברשלנות באסון הרכבת בו נהרגו שבעת בני משפחת ברנשטיין וגוטשטיין

שש שנים חלפו מאז התאונה שזעזעה את לב כולם, והיום פסק בית משפט השלום באשדוד עונש של 21 חודשי מאסר על נהג ההסעות שהורשע בגרימת מוות ברשלנות לאחר שהתנגש ברכבת נוסעת.

באסון אז נהרגו שבעה מבני משפחות ברנשטיין וגוטשטיין. בנוסף, נגזר על הנהג עונש של חצי שנת מאסר על תנאי, בנוסף לכך שרישיונו נשלל ממנו למשך 18 שנה. בית המשפט לא קיבל איפה את בקשת בני המשפחה שלא להרשיע את הנהג.

כזכור, הניצול היחיד בתאונה מלבד הנהג, דוצי גוטשטיין, שאיבד אשה וילד באסון (ומאז הספיק להתחתן ולהקים בית חדש) אמר היום כי הוא מקווה שהנהג לא ייענש בכלל. "אין מה לתבוע אותו או להעניש אותו. אם ההחלטה הייתה נתונה בידי, הייתי נמנע גם מעונש מאסר וגם מעבודות שירות. אני התמודדתי לא מעט עם מה שקרה, אבל הוא גם עבר טראומה שאף אחד לא רוצה לעבור אותה. הוא מסכן".

גוטשטיין מוסיף: "אני יהודי ומאמין שהכול משמיים. מה שהיה צריך לקרות קרה. צריך להרבות באהבה כלפי אדם לאדם ולא חלילה ההפך". לדבריו, "כתב האישום המתוקן שהוגש נגדו מוכיח שאסור מיד להאשים או להוכיח אדם. צריך לחכות, לראות, לשאול או לבדוק. הנה, פה למשל הוכיחו שהיו גם מחדלים של הגורמים הרשמיים והרלוונטיים במדינה וזאת אף שבהתחלה הם הסירו מעצמם את האחריות. אני מקווה שבית המשפט יקל עליו כמה שיותר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו