בתום מצוד ממושך: "מבצע הירי בחיפה הסגיר עצמו למשטרה"

בתום מצוד דרמטי שנמשך כיממה וחצי, האדם שלפי החשד ירה למוות בנהג הסעות בחיפה ופצע באורח קשה את דיין הגיור הרב יחיאל אילוז, הסגיר את עצמו • המשטרה: "החשוד חש כי המרדף המשטרתי "סוגר עליו" והחליט להסגיר את עצמו"

לאחר מצוד דרמטי שנמשך כיממה וחצי, האדם שלפי החשד ירה למוות באדם בחיפה ופצע באורח קשה את דיין הגיור הרב יחיאל אילוז הסגיר את עצמו למשטרה.

לפי שעה נתונים הפרטים תחת צא"פ גורף של המשטרה, כך שמעבר לעובדה שבתום מצוד נרחב של המשטרה, הגיע החשוד לתחנת משטרת עכו וביקש להסגיר את עצמו, אין פרטים נוספים.

בהודעת המשטרה נמסר, כי "בתום פעילות מודיעינית ומבצעית נחושה של משטרת ישראל והשב״כ שניהלו מצוד ממוקד אחר החשוד בירי בחיפה, כאשר במסגרתו אף תפסו את כלי הנשק עמו בוצע הירי, הבין החשוד כי המרדף המשטרתי "סוגר עליו" והחליט להסגיר את עצמו, החשוד יועבר להמשך חקירה בשב״כ".

מתחזקת ההערכה: הרב יחיאל אילוז נורה על רקע לאומני

יצוין כי לאורך שעות היום ביצעה המשטרה חיפושים ממוקדים בבתים רבים בעיר האדומה בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של החשוד בירי.

תושבים רבים בשכונת חליסה ובשכונות נוספות בהן מתגוררת אוכלוסיה ערבית בחיפה, התלוננו במהלך היום על חיפושים רבים שביצעה המשטרה בבתי תושבים אף כשאלו לא נכחו בביתם, תוך שהם מותירים מאחור בלאגן ואי סדר שנבע מהרצון לאתר את החשוד שעקבותיו נעלמו.

פרקליטו של החשוד עורך הדין ראפת אסדי אמר במהלך היום, כי הוא לא מבין מדוע המשטרה חוקרת מניע לאומני ועירבה בכלל את השב"כ באירוע, "אני משוכנע שהאמת תצא לאור והמשטרה תחזור בה מאמרות השווא ומהטענות שאין להן כל בסיס ושחר. נמשיך לתת למשטרה לעשות את העבודה שלה ולחקור".

הדיין הרב אילוז נורה אתמול בצהריים במרכז העיר חיפה במקביל לנהג הסעות מנשר בשם גיא כפרי שנורה גם הוא ומאוחר יותר נפטר מפצעיו, החשוד נמלט ועקבותיו נעלמו כשלנגד עיני המשטרה עמדה כל העת "פרשת נשאת מלחם", ממנה הביעו חשש ממשי וזו הסיבה לתגבור הכוחות עליה הכריזה המשטרה באזור חיפה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו