אפקט אזריה? עדות: "החיילים התמהמהו בירי על המחבל"

פיגוע הדריסה בירושלים: האיש שחיסל את המחבל טוען: "כל הזמן אומרים להם להזהר, עכשיו הם התמהמהו והתוצאה קטלנית" • בצבא דוחים את הטענות: "מדובר בחיילים עורפיים שפחות מורגלים בירי"

בעקבות התוצאות הקטלניות של פיגוע הדריסה בירושלים שנגרמו – בית היתר – בשל התגובה האיטית של החיילים בשטח, גורמות להפניית אצבע מאשימה כלפי התנהלות הרשויות במשפט אזריה ותוצאותיו.

"הייתה פה התמהמות של ירי; אין לי ספק שאלאור אזריה היה גורם משפיע – כי כל מה שאומרים להם בזמן האחרון זה להיזהר, להיזהר", כך שחזר האיש שירה במחבל בראיון לגל"צ. הוא הוסיף:"המחבל נסע רוורס כדי לדרוס את הפצועים. אין לי ספק שזה גורם משמעותי, כי כל מה שאומרים להם בזמן האחרון זה להיזהר, להיזהר, להיזהר. כואב לי להגיד שחלק מהפציעות הקשות יותר זה מהרוורס, ולא נעים להגיד אבל יכול להיות שכמה דקות פחות של התמהמות, והמצב היה יותר טוב עכשיו".

לדבריו, "לא ראיתי את הפנים של המחבל כי השמש הייתה מסנוורת. אחרי שהתחלתי לירות לכיוונו ירו לעברו כמה צעירים נוספים, הוא נשם, המשיך לדרוס, עלה על המדרכה ונכנס בערך 10 מטרים לתוך המדרכה. גם אחרי שיריתי בו 12 כדורים הוא עדיין לא היה מנוטרל, אני לא מבין מדוע החיילים שהיו במקום לא ירו לעברו וניטרלו את המחבל".

גורמים צבאיים דוחים את הטענות ומדגישים שמדובר בחיילים עורפיים שאינם מורגלים בירי. "הדם רותח ויש מי שמאמצים כל טענה וכל קשר למשפט אזריה, אבל חשוב לזכור שלא מדובר בחיילים המורגלים בירי".

קרדיט תמונה ראשית: תקשורת ירושלים ועוטף

"המחבל הגביר מהירות ופגע באנשים; אנשים נלכדו תחת הגלגלים"

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בגלל שהם חילי עורף ולא מומחים בכללים מחויב המציאות שמשפט עזריה ישפיע עליהם ובצדק
עדיף בורח בבית מגיבור בכלא

עדיף, בורח בבית מלוחם אמיץ בכלא

באמת אתם מאמינים לשטויות האלו אחרי הכל היה עליהם נשק הם יכלו לעשות משהו.

וחוץ מזה מה עם החילים האחרים שהיו שם ומה עם המפקד שלהים שבטוח ניה שם?הא???

מבין כל הפיגועים בשנים האחרונות המחסלים של המחבלים היו עוברי אורח ש"לא מורגלים בירי", טיפש מי שיקנה את התירוץ הזה, למה יש להם נשק בכלל, ליופי????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו