מחבל ניסה לבצע פיגוע דקירה וחוסל על ידי החיילים

מחבל ניסה לדקור חייל צה"ל במחסום ליד טול כרם. בחסדי שמיים לא היו נפגעים והוא חוסל על ידי חיילי צה"ל שהיו במקום • במקביל, ערנות ומקצועיות לוחמי מג"ב הפועלים במזרח ירושלים הובילה למעצרו של תושב שטחים שטען בחקירתו שהתכוון לבצע פיגוע נגד אנשי כוחות הבטחון

גל הטרור: מחבל פלסטיני התקרב היום לעבר חיילי צה"ל במחסום ליד טול כרם וניסה לדקור אחד מהם. בחסדי שמיים לא היו נפגעים באירוע והמחבל חוסל על ידי החיילים האחרים שהיו במקום. יצוין, כי לפני שהמחבל שלף את הסכין, הוא יידה אבנים לעבר החיילים.

במקביל, לוחמי מג"ב ירושלים שפעלו אתמול בא טור ביצעו פעילות יזומה במהלכה עצרו לבדיקה אוטובוס השייך לתחבורה הציבורית במזרח ירושלים. בסריקות באוטובוס עצרו לבדיקה צעיר שעורר את חשדם.

בבדיקה ראשונית בשטח עלה כי הצעיר (בן 19) תושב שטחים הינו ללא אישורי שהייה כדין והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת שלם. חוקרי המשטרה ניהלו חקירה מקצועית ונחושה ממנה עולה כי החשוד הגיע באותו היום למזרח ירושלים על מנת לבצע פיגוע דקירה.

בחקירתו התברר כי הוא התכוון לנסוע לאזור שער שכם, לרכוש סכין בכסף מזומן שהיה ברשותו ולפגוע באנשי כוחות הביטחון הפרוסים באזור. מעצרו הוארך ע"י בית המשפט עד 18.1.17 עת יובא פעם נוספת להארכת מעצרו, החקירה נמשכת.

במשטרה ציינו כי ההערכות המוגברת, הפריסה המבצעית וערנות ומקצועיות השוטרים והלוחמים הפועלים כל העת בשטח הובילו שוב לסיכול פיגוע בחפים מפשע וכוחות הבטחון ומעצרו של תושב שטחים. הפעילות המבצעית והנחושה תימשך ככל שיידרש למען שלומם וביטחונם של תושבי העיר ומבקריה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו