הפלסטינים זועמים: חיילים תועדו סוחבים בידיים מחבל שנורה

מחבל שיידה אתמול אבנים לעבר לוחמי מג"ב ליד בית לחם, נורה ונפצע במקום. תיעוד פלסטיני מראה כיצד החיילים סחבו אותו בידיים וברגליים ולאחר מיכן נקבע מותו בבית החולים • הפלסטינים זועמים ומצה"ל נמסר כי האירוע מתוחקר • צפו בתיעוד

מחבל פלסטיני, בשם קוסאיי אל-עמור, נורה אתמול למוות מירי "רוגר" של שוטר מג"ב לאחר שיידה אבנים לעבר כוחות הביטחון, במהלך התפרעות צעירים פלסטינים בכניסה לכפר הפלסטיני תקוע ליד בית לחם. בתיעוד שהופץ ברשת נראים חיילים סוחבים אותו בידיו וברגליו שניות אחרי שנורה ושכב על הקרקע ללא תזוזה.

בתיעוד נראים החיילים מגיעים לאל-עמור בריצה כדי לעצור אותו. הם נראים מרימים אותו משתי ידיו ושתי רגליו ורצים בחזרה לכיוון כלי הרכב הצבאיים שנמצאים במרחק של 100 מטרים לערך מהמקום. בתיעוד נראה אל-עמור נסחב על ידי החיילים כשגופו קרוב אל הקרקע ופוגע בה כמה פעמים וראשו שמוט לאחור ומתנדנד לכל עבר, ככל הנראה משום שהיה מחוסר הכרה.

המחבל מת מפצעיו לאחר מיכן. הפלסטינים זועמים ובמסע הלוויתו היום התפרעו הצעירים הפלסטינים עם חיילי צה"ל. יצויין כי לאחר שהוכנס לרכב הפינוי הממוגן, המשיכו כ-200 ערבים להתפרע במקום והשליכו בקבוקי תבערה לעבר הרכב. תוצאה מפגיעת בקבוק התבערה אש פרצה בחלקו הקדמי של הג'יפ, שהחל בנסיעה במהירות מהמקום.

מדובר צה"ל נמסר: "במהלך הפרת סדר אלימה בהשתתפות כ-200 פלסטינים בכפר תקוע, אשר כללה זריקות אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון, לוחם מג"ב הגיב בירי לעבר אחד ממפרי הסדר. לאחר זיהוי הפגיעה, כוח צה"ל הגיע אל הפצוע במטרה להעניק לו טיפול רפואי מיידי. בעת הפינוי נזרקו אבנים לעבר הכוח באופן שסיכן אותו ולכן הפצוע פונה במהירות למקום בטוח בו החלו בטיפול רפואי אשר בסיומו נקבע מותו. האירוע מתוחקר".

//www.jdn.co.il/news/israel/791403

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אזריה 2 בדרך…

רואים בבירור כי הם לוקחים אותו לאיזור "בטוח יותר" ומטפלים בו תוך כדי מטח של אבנים.

אכן ממש מזעזע. אפשר להבין את הפלסטינים העדינים, שמעולם לא יורים באנשים, ואם הם יורים בטעות, הם מיד מטפלים בו בעדינות ובכפפות של משי [כמו בלינץ' ברמאללה ועוד ועוד]. אפשר להבין שהם לא סובלים את ה"התעללות" של חיילי צה"ל בפצוע כש"סוחבים אותו בידים וברגלים"! אוי רחמנות, נעבעך…

אבל מתאים להם לשופטים שלנו להסכים שכל החיילים שסחבו את המחבל מואשמים בהריגה.

נראה ממש כמו קלגסים נאצים בשואה…
כתגובה ל"אוי אוי": זה שהפלשתינים אכזריים ויורים ועושים לינצ'ים וכו' זה לא אומר שאנחנו היהודים צריכים לנהוג כמוהם.
יש דין של הבא להורגך השכם להורגו. אחרי שהוא מת או לפחות מנוטרל לחלוטין (כמו שרואים בסרטון) אין לאף אחד רשות לעשות בו כטוב בעיניו! ולא משנה מה הם ימ"ש היו עושים במקרה כזה. אנחנו לא כמוהם! אנחנו שונים! אנחנו יהודים!!!
זה רק מתסיס את הערבים ומעורר שנאה ומביא פגועים נוספים ושפיכת דם יהודים רח"ל!!!
אין מה לעשות זה לא שאלה של צודק או לא. הפלשתינים לא חושבים פעמיים והדם עולה להם לראש ועלולים רק להחריף את המאבק!

אוי לבושה של חיילי מדינת ישראל שבכלל נתנו לו טיפול רפואי, אם הוא היה גבר לזרוק אבנים בוא נראה אותו מסתדר ועדיף שמחבל כמוהו ימות שלא יבוא מחר לרצוח בשער שכם, כל מחבל מתחיל באבנים, הסתה, וכדו" נב אני מצדיע להם בכל אופן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו