מתנגדים לאלימות: תושב עמונה העביר למשטרה אמל"ח שמצא

את האמל"ח הסליק בביתו של התושב, ככל הנראה אחד הצעירים שבאו למחות על פינוי היישוב • הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו לתושבי עמונה: "חובה לכבד את החוק ואין לנהוג באלימות כלפי אף אדם" • המשטרה קוראת לגלות אחריות וריסון גורמים לא מקומיים

במסגרת הערכות לפינוי עמונה ובהמשך להידברות ולשיח שמתקיימים באופן רציף בין גורמי משטרת ישראל למשפחות המתפנות, לפני זמן קצר אחת המשפחות העבירה לידי המשטרה שקית שהכילה אמצעי אמל"ח, רימוני הלם ופצצות תאורה, שהוסלקו בביתם.

מהמשטרה נמסר כי היא "מצפה ממשפחות המתיישבים שהן ציבור שומר חוק בעמונה ולהמשיך לגלות אחריות וריסון גורמים לא מקומיים ולא לאפשר אלימות כנגד שוטרים וחפים מפשע. המשטרה קוראת לגורמי ההנהגה להמשיך לגלות אחריות ומעורבות גבוהה על מנת שביצוע צו בית משפט יתקיים כסדרו ומשינת הפינוי לא תהפוך למחזה אלים בו יפגעו לשווא אזרחים ואנשי כוחות בטחון. איש אינו חפץ שאכיפת חוק תסתיים בפגיעה בנפש, גוף או רכוש".

WhatsApp Image 2017-02-01 at 10.42.49

WhatsApp Image 2017-02-01 at 10.42.52

בתוך כך, הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו קורא לתושבי עמונה ולשוהים בתחום היישוב שלא לנקוט באלימות כנגד כוחות הביטחון בעת הפינוי.

הרב הראשי ציין בקריאתו כי: "פינוי היישוב והמשפחות המתגוררות בו מעורר צער וכאב גדול, אולם חובה לכבד את החוק ואין לנהוג באלימות כלפי אף אדם, ועל אחת כמה וכמה כלפי כוחות הביטחון והחיילים שעושים לילות כימים למען עם ישראל ולכן על כל אחד ואחת לנהוג אך ורק בהתאם להלכה ולחוק."

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה סתם חלקי רימונים משומשים, העיקר לעשות כותרת???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו