צילום: דוברות המשטרה

עימותים ביפו: עשרות מפגינים ערבים מיידים אבנים לעבר השוטרים

בעקבות מעצר אחיו של ההרוג מירי שוטרים בשבוע שעבר ביפו, החלו התפרעויות אלימות, אשר במהלכן עשרות מפגינים משליכים אבנים לעבר השוטרים, פוגעים בחנויות, וחוסמים את הכביש. כמה חשודים נעצרו

בשעות האחרונות התפתחו התפרעויות אלימות, כאשר פורעים ערבים מיידים אבנים לעבר שוטרים, חוסמים כבישים ומנפצים חלונות ראווה.

ההתפרעויות החלו לאחר שבשעות אחר הצהריים עצרה המשטרה את אחיו של ההרוג מירי שוטרים בשבוע שעבר, בשל מעורבותו בהתפרעויות בהפגנות האחרונות.
העצור התנגד למעצר, והשוטרים נאלצו להפעיל כוח.

צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר כי מדובר בהפגנה לא חוקית, שלא הוגשה בקשה לקיימה: "המפגינים שהחלו להתפרע, השליכו אבנים לעבר השוטרים וכן ניפצו חלונות ראווה, הציתו פחים וחסמו את הכביש. המשטרה פיזרה את המפגינים ועצרה כמה חשודים. כעת נעשים ניסיונות להרגיע את השטח. רחוב יפת סגור לתנועה בשלב זה".

בנוגע למעצר אחיו של ההרוג ציינו במשטרה כי "שוטרים שהיו מוצבים במהלך היום ברחוב יפת ביפו במשימה של שמירה על הסדר הציבורי הותקפו על ידי כמה תושבים".

"השוטרים עצרו תושב יפו בן 20 – אחיו של ההרוג – החשוד עמד בראש התוקפים. והועבר לחקירה בתחנת המשטרה".

כזכור במהלך הלווייתו של ההרוג, שנערכה במוצאי שבת, פרצו מהומות ברחבי יפו. עשרות יידו אבנים וחפצים וניפצו בין השאר שמשה של ניידת משטרה ושמשות של בתי עסק. כמה רחובות ביפו נחסמו לתנועה לשעות ארוכות.

עימותים אלימים ביפו: ערבי נורה במהלך מרדף משטרתי


ההמון חסם את דרכם של נהגים שנקלעו בטעות לאזור. שיירת אופנועים עברה על פני השוטרים, והרוכבים קראו קריאות גנאי לעבר הכוחות.

גם ביום שני המתיחות נמשכה ופחי אשפה וכלי רכב הוצתו על רקע טענות התושבים הערבים לאפליה מצד המשטרה, ואחרי האלימות בהלוויית הצעיר שנורה ונהרג מאש השוטרים בסוף השבוע.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הערבים האלה הם רוצחים ופושעים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו