צילום: דוברות המשטרה

תושב הצפון הפעיל תחנת דלק פיראטית בביתו; כך זה נראה

בפעילות משולבת בהובלת משטרת ישראל ובשיתוף גופי אכיפה נוספים בשבוע שעבר פורקה התחנה ובנוסף נתפסו:270 ליטר סולר, מיכל סולר בנפח 2500 ליטר ומשאבה חשמלית לתידלוק. כתב אישום הוגש נגד המפעיל. צפו בתיעוד

משטרת ישראל הגישה כתב אישום בבימ"ש כנגד תושב כפר מנדא שהפעיל בביתו תחנת דלק שהיוותה מפגע בטיחותי וסיכון ממשי לחיי אדם

מעובדות כתב האישום עולה כי הנאשם הפעיל את התחנה במהלך שנה מדי יום בין השעות 09:00-19:00 למעט בימי שישי ובוצע תידלוק ללקוחות מזדמנים או ללקוחות קבועים.

בפעילות משולבת בהובלת משטרת ישראל ובשיתוף גופי אכיפה נוספים בשבוע שעבר פורקה התחנה ובנוסף נתפסו:270 ליטר סולר, מיכל סולר בנפח 2500 ליטר ומשאבה חשמלית לתידלוק.

בנוסף להגשת כתב האישום הוגשו בקשות נוספות וביניהן: השמדת הדלק שנתפס אשר נבדק ונמצא כי אינו ראוי לשימוש בכלי רכב ובקשה לצו הפסקה/סגירה של העסק. השופט נעתר לבקשות והורה על השמדת הדלק וסגירת העסק.

מהמשטרה נמסר: "פעילות האכיפה המשולבת הינה כלי אפקטיבי בלחימה בתופעות פשיעה ובתופעות נוספות לצד ההליך הפלילי. שילוב הזרועות בין כלל גופי האכיפה מבוצע בהובלת משטרת ישראל ולמען בטחונו של הציבור ומהווה נדבך נוסף בחיזוק אמון הציבור ובביסוס שלטון החוק".

צילומים: דוברות המשטרה

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד. אני קורא לכל מי שעיניו בראשו שיעשו כך בצורה בטיחותית ויחסכו 4 שקל מס על כל ליטר דלק שהמדינה עושקת מאיתנו. אי אפשר לנסוע עם המחירים האלו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו