צפו: סב ושני נכדיו חולצו משלולית עמוקה באזור חדרה

השלושה פונו עם היפותרמיה קלה לבית החולים הלל יפה. חובשי מד"א שטיפלו בהם: "ראינו במרחק של כמה מטרים את הג'יפ במים, נהג הרכב ישב בפנים והילדים היו על הגג. טיפסנו על הרכב והוצאנו את הילדים לשטח יבש ולקחנו אותם לאמבולנס". צפו

פגעי הסערה הגדולה: משטרת ישראל, מד"א וכוחות כב"ה סייעו בחילוץ רכב 4×4 בכביש 9 ליד אלייכין שניסה לעבור במעבר מים ונתקע. ברכב היו תושב אולגה בשנות השבעים ונכדיו בני 10-12 שפונו לביה"ח הילל יפה במצב קל עקב איבוד חום.

צילום וידאו ותמונות: דוברות המשטרה

החובשים הבכירים במד"א חי פנחס ואבי ביסמוט שהגיעו למקום סיפרו: "חנינו עם האמבולנסים בכביש 9 סמוך למאור. לקחנו את הציוד הרפואי מהאמבולנס ונכנסנו ברגל לשטח. חצינו נחל רדוד והגענו לשפת השלולית העמוקה כשבכל הזמן הזה יורד עלינו גשם סוער. ראינו במרחק של כמה מטרים את הג'יפ במים, נהג הרכב ישב בפנים והילדים היו על הגג. נכנסנו לתוך השלולית, טיפסנו על הרכב והוצאנו את הילדים לשטח יבש ולקחנו אותם לאמבולנס. ביצענו בהם בדיקות רפואיות ראשוניות ופינינו אותם במהירות לבית החולים הלל יפה כשהם בהכרה מלאה וסובלים מהיפותרמיה".

"נבקש מהציבור להמנע מלהכנס במזג האוויר הסוער למעברי מים, מעברים תת קרקעיים או לנסות לחצות מכשולים עקב הסכנה בהיסחפות כלי הרכב. המלצתנו להמנע ככל האפשר מנסיעה שלא לצורך או נסיעה בצירי שטח", נמסר מהמשטרה בעקבות האירוע.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צריך להודות לשם על סיום הבצורת לפחות לעת עתה. לתקפ"צ. ושלא הסתיים באסונות ח"ו. כשעושים ומהרהרים בתשובה, ומקיימים עצרות תפילה, בשמים לא זונחים. לדעת כוחו הגדול של קדושת הפה היהודי זה מתפילתו של הכהן הגדול ביום כיפור בקה"ק לפני צאתו. שקטע מהתפילה הוא, שלא יקבל את תפילתם של עוברי דרכים בימי הגשמים מפני צערם בעוברם בחוצות. כי העולם צריך לגשם. ז"א שלולי תפילה זו, יש הוא מינא לאמר שהקב"ה יקבל תפילתם. כמו אותו מעשה ידוע עם הבעש"ט שלקח את תלמידיו לשדה אחד בקפיצת הדרך להראותם איך שנשבה רוח והורידה עלה אחד מהעץ, כל זה בשביל לכסות תולעת אחת שהצטערה מהשמש הקופחת עליה והתפללה לה' על צערה זה וקיבל תפילתה. "אל תראי תולעת יעקב" . מה תולעת כוחה בפיה, אף ישראל כוחם בפיהם. אתה בחרתנו מכל העמים… אהבת אותנו ורצית בנו… מה אשיב לה' כל תגמולוהי עלי. נדע להעריך…

אם הייתי יודע שיהיה ככה, הייתי פותח חנות קיאקים.. והמעשרות ל j.d.n. …

מחאה גדולה!!!!!!!!!!!!!!
אסור להשתמש במשהו שנעשה באיסור "חילול שבת"
כיוון שאסור להנות ממלאכת שבת.

מה התמונה עם הניידת שטבועה למחצה זה אותו סיפור או סיפור אחר

מה התמונה עם הניידת שטבועה למחצה זה אותו סיפור או סיפור אחר???

הצחיק אותי שכולם צועקים לו "סע" "סע" כמו ישראלים אמיתייםםםםםםםם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו