צילום: כבאות והצלה נגב

הקטל בכבישים: עשרה פצועים בתאונה בים המלח; ילד בן 4 במצב אנוש

כביש 90: ילד כבן 4 במצב אנוש, 2 במצב בינוני, 7 במצב קל. שני מסוקים של צה"ל ומסוק של מד"א הוזנקו לזירת התאונה כדי לסייע בפינוי הפצועים. בתאונה שאירעה הלילה בנגב הצפוני נהרג רוכב טרקטורון כבן 20

תאונה קשה סמוך לים המלח: עשרה בני אדם נפצעו ובהם ילד בן ארבע במצב אנוש בהתנגשות בין כלי רכב שנסעו בכביש 90, באזור עין בוקק. שני מסוקים של צה"ל ומסוק של מד"א הוזנקו לזירת התאונה כדי לסייע בפינוי הפצועים.

זירת התאונה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה צבאי הגיעו לזירה, העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה בבאר שבע ילד כבן 4 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה ואישה כבת 30 במצב בינוני עם חבלות בראש ובאגן במסוק מד"א. 8 פצועים נוספים, בהם גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלת ראש ו-7 קל פונו באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א.


צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתאונה אחרת שאירעה במהלך הלילה נהרג רוכב טרקטורון כבן 20 בהתנגשות עם רכב סמוך לכניסה לכפר ביר הדאג' שבנגב הצפוני. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו בזירה. מהמשטרה נמסר כי חוקרי תאונות דרכים ושל מרחב נגב הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות המקרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו