צילום: אלכס קולומואיסקי

תושב הצפון בן 21 נעצר בחשד שפרסם פוסט בו איים לפגוע בראש הממשלה

אחרי שרה"מ הגיש תלונה במשטרה בגין איומים לרצוח אותו ואת בני משפחתו: יחידת הסייבר בלהב 433 עצרה חייל בן 21 מהצפון בחשד שפרסם פוסט שבו איים לפגוע ברה"מ נתניהו. החשוד יובא הבוקר לדיון בהערכת מעצרו בביהמ"ש השלום בראשל״צ

יחידת הסייבר בלהב 433 עצרה חייל כבן 21 המתגורר בצפון הארץ, בחשד שפרסם פוסט שבו איים לפגוע בראש הממשלה בנימין נתניהו. בעקבות פוסט שפורסם באחת הרשתות החברתיות ובו קריאה לפגוע בראש הממשלה נפתחה חקירה ביחידת הסייבר בלהב 433.

החשוד שנעצר אתמול ונחקר במשטרה יובא הבוקר (שלישי) לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצרו.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אתמול כי הוא הגיש תלונה במשטרה בגין איומים עליו ועל בני משפחתו. תלונה זו מצטרפת לתלונה נוספת שהגיש נתניהו לאחרונה על מקרים דומים. "לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי", כתב נתניהו. "היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי".

נתניהו העלה תמונת מסך ובה ציטוט לפיו יש "לתפוס את ביוב, החזירע ושני הגורים – כן, גם את ההוא משעשועון הטריוויה", כשכוונה היא לראש הממשלה, רעייתו ובניהם, "להוביל אותם במצעד קלון לכיכר ציון ולכבד את הרביעייה בעריפת ראש עסיסית שאחריה גופותיהם יתלו מהמרפסת". נתניהו הגיב לדברים וכתב: "מתי התקשורת והשמאל, שלא מפסיקים לרגע לנסות להפיל ראש ממשלה מהימין, יגנו סוף סוף את ההסתה הפרועה והבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי?".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היא בטח תיסגר מחור עניין לציבור או משהו…

קודם כל הוא התלונן.
ויצר פרובוקציות מהעניין.
כאילו "לא ביבי לא חוקרים".
ביב מאוס ומסריח!

גואל נפש איך אתה מדבר. מדובר בסופו של דבר בבנאדם יהודי! בושה

ל-ל1.
כשתלמד לכתוב.
אולי גם תדע לקרוא. ולהבין..
ואגב, אתה כתבת "יפה מאד".

ל1 אתה מדבר או שאתה שמולני או שאתה מצביע לו וכך אתה מדבר

ל – ל1
ביבי האתאיסט ומחלל שבת ולכן יצא מכלל עמך ומותר לדבר עליו כמה ואיך שרוצים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו