Meir Vaknin/Flash90

ראש לשכת עורכי הדין: "לא לעשות עניין מדחיית משפט נתניהו"

עורך הדין אבי חימי דיבר על צמצום פעילות בתי המשפט עקב הסגר: "לבקשתי הצטרפו ועד פרקליטי המדינה ונציגות השופטים - כולנו חשבנו שלא הגיוני שבתי המשפט יפעלו באופן רגיל, בעוד אנחנו נגיע לחזית בתי המשפט כשלא חוסנו. גם בבתי המשפט יש עורכי דין שחלו בקורונה"

ראש לשכת עורכי הדין, עורך הדין אבי חימי, התייחס היום (חמישי) לדחיית משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הזעקה שקמה בגלל הדחייה של שבועיים-שלושה היא בלתי מידתית ולא הגיונית. המשפט יצא לדרך, לא צריך לעשות מזה אסון גדול מהדחייה" – את הדברים אמר בראיון ל'כאן'.

בהתייחסו לציוץ של בני גנץ בו כתב: "ביבי עליי אתה תגיע למשפט", אמר חימי שזו התבטאות שהיא לא ראויה לדבריו: "זה משפט שאסור שייאמר".

ראש לשכת עורכי הדין דיבר על צמצום הפעילות של בתי המשפט עקב הסגר: "לבקשתי הצטרפו ועד פרקליטי המדינה ונציגות השופטים – כולנו חשבנו שלא הגיוני שבתי המשפט יפעלו באופן רגיל, בעוד אנחנו נגיע לחזית בתי המשפט כשלא חוסנו. גם בבתי המשפט יש עורכי דין שחלו בקורונה".

חימי התייחס גם לביקורת על עתירתו נגד השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, שהחליט שלא לחסן אסירים: "כשהתערבנו בחדירה לטלפונים של יועצי ראש הממשלה אמרו שאני ביביסט, כשעתרתי נגד החלטת אוחנה אומרים שאני שמאלני. ההחלטה של אוחנה היא בלתי אפשרית במדינה דמוקרטית".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו