Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שעות: מח"ש החזירו את הנשקים ללוחמים שחיסלו את המחבל

שעות לאחר שנקראו לחקירה החזירה מח"ש את הנשקים לשני לוחמי המג"ב שנטרלו במהלך השבת את המחבל שביצע פיגוע דקירה בשער שכם בירושלים. הצעד מגיע לאחר חקיה של שעתיים שנערכה אמש במשרדי מח"ש בירושלים

מח"ש החזירה הצהריים (ראשון) את הנשקים ללוחמים שנטרלו את המחבל אתמול בפיגוע הדקירה במזרח ירושלים. בנוסף תושב המשולש החשוד שהסיע במכוניתו לירושלים את המחבל יובא לבית המשפט השלום בירושלים לדיון בעניינו.

כזכור, לאחר שעתיים ארוכות בהם נחקרו חקירה ממושכת במשרדי מח"ש בירושלים, שוחררו אמש שני לוחמי המג"ב שנטרלו במהלך השבת קודש את המחבל בשער שכם זאת ללא תנאים מגבילים.

לוחמי מג"ב שחיסלו אמש את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה סמוך לשער שכם בירושלים, נחקרו באזהרה במשרדי מח"ש בירושלים זאת לאחר פרסום סרטון בו נראה כיצד הם יורים במחבל השוכב על הקרקע.

ב'מעריב' דווח אמש כי מול גל הביקורת הזה מנסים במח"ש להסביר את ההיגיון מאחורי ההחלטה לחקור את השניים עוד הערב, וטוענים כי חרף העובדה שקשה אולי להבין את ההחלטה, היא עדיין ראויה ולגיטימית.

גורמים במח"ש הבהירו כי הליך החקירה, בו נדרשו הלוחמים שירו במחבל שביצע את פיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים, הוא סטנדרטי. הם הוסיפו כי התזמון אמנם חריג, אך נעשה על מנת למנוע לזות שפתיים.

לדבריהם, במקרים בהם מתבצע שימוש בנשק ויש הרוגים מח"ש פותחת בחקירה. ועל כן, על מנת להימנע משיבוש חקירה, הלוחמים נחקרו כבר הערב תחת אזהרה ושוחררו בסיום החקירה. לצד זאת, הובהר כי אין בעצם החקירה כדי להעיד על חשד נגדם, והסרטונים מצביעים על כך שהמחבל היה חמוש בסכין גם כשהיה שכוב על הקרקע.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מעניין למה במקרה של אהוביה סנדק עד עכשיו לא חקרו במח"ש למרות שמישהו נהרג.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו