חייל נעצר בחשד שחילק בבסיס עלונים שקראו לפעולות תג מחיר

חייל צה"ל נעצר בחשד שחילק עלונים הקוראים לחיילים להצטרף אליו ולנקום את רציחתו של הרב רזיאל שבח הי"ד. דובר צה"ל מסר כי בצבא רואים את האירוע בחומרה ומגנה כל אירוע של הסתה ואלימות.

חייל צה"ל נעצר היום בחשד שהפיץ עלונים ובהם קריאה לביצוע פעולות נקמה על פיגוע הירי בחוות גלעד בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד. אמש אותרו העלונים בבסיס והמשטרה הצבאית פתחה בחקירה שבעקבותיה נעצר החייל.

במנשר אותו הפיץ החייל נכתב "הודעה בדבר הקמת יח"מ לפעילות תג'" עוד מוסיף החייל במכתב אותו עיצב כמכתב רשמי של צה"ל "בתגובה לרצח הנוראי שאירע בחוות גלעד ובנקמה לשפך דמו של הקדוש הרב רזיאל שבח הי"ד, מתארגנת הקמתה מחדש של יחידת פעולות תגמול , להחזרת הכבוד הלאומי. בעז ובעצמה נלחם (נכסח ננצח!!)" החייל קורא לחבריו להצטרף עליו אם אתה חש הזדהות עם מטרת היחידה הצטרף אלינו ! היה אחינו לנשק".

מדובר צה"ל נמסר "אמש אותרו עלונים המעודדים הסתה לפשיעה לאומנית כנקמה בעקבות מותו של הרב רזיאל שבח ז״ל. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת האירוע אשר במהלכה נעצר חייל החשוד בהכנת המנשרים והפצתם במחנה צבאי. צה״ל רואה בחומרה ומגנה כל מקרה אלימות והסתה ומדגיש כי כל מעשה מסוג זה יטופל בחומרה" לסיום מדגישי דוב צה"ל כי "המשטרה הצבאית תמשיך לאכוף כל גילוי אלימות או פגיעה בחוק, בסדר ובמשמעת."

הרב רזיאל שבח הי"ד, אב לשישה מחוות גלעד, נרצח ביום שלישי שעבר מירי מחבל בכביש 60 בצומת חוות גלעד. רזיאל, שעבד למחייתו כמוהל והתנדב במד"א, נורה מירי חולף בעת שנהג במכוניתו ונפצע בצווארו. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב אנוש, שם קבעו הרופאים את מותו.

המחבלים שביצעו את הרצח עדיין לא נתפסו וכוחות הביטחון עדיין מבצעים פעולות חקירה רבות לאיתורם מחשש שאף ינסו לבצע פיגוע נוסף.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוי ווי!!!!!!!
מחכה לו עכשיו משפט דרייפוס-אזריה
וגזר דין מות או מאסר עולם
ואמירה של הנשיא המשוקץ שבני עמו בחרו בדרך הטירור

חזק! מילה בסלע

לא ברור מה הוא חשב לעצמו… הוא לא מכיר את המדיניות?… סתם הרס לעצמו את החיים.. או שהוא כ"כ שייך לנוער הגבעות, שכתב אישום רק יקדם אותו בחברה הזאת… בכל אופן, טפשי מצידו, ונובע מהטעות השרשית של הדתיים לאומיים שצהל קשור להגנה על חיי היהודים ואינו כן.. צהל מגן על אינטרסי מדינת ישראל!!! לפי ערכי הדמוקרטיה ושלטון הצחוק של בית המטפש העליון.

היי, לעורך האתר. שמעתי שהיום הוגש כתב אישום נגד דיינים (בהתנדבות מלאה) שהוציאו 'כתב סירוב' לאדם שפנה לערכאות.. זוהי רעידת אדמה!!!!!!!!!!!! מקווה שלא תזניחו את העניין.. נא להתייחס.

עידן
אל דאגה
כותב הפלאייר יודע בדיוק מה המדיניות והוא לא טיפש כלל
בכל מקרה, הוא לא קרא לפעול ולנקום כיחידים אלא קרא לצבא להקים מחדש יחידה של פעולות תגמול, כמו שאריק שרון עשה כשהיה קטן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו