ליברמן מאיים על נתניהו: "כנראה שהוא לא מכיר את אפקט הבומרנג"

יו"ר ישראל ביתנו תקף את ראש הממשלה והעיתונאים אותם כינה "כתבי חצר" שנשלחים לדבריו על ידיו על מנת להשתלח בו. ליברמן הוסיף ושיגר איום לעבר נתניהו: "כנראה שהוא לא מכיר את התופעה הנקראת אפקט הבומרנג - כדאי מאוד שמישהו יספר לו"

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן איים הבוקר על ראש הממשלה בנימין נתנהו: "ביומיים האחרונים שמעתי בליל של חנופה והשתלחויות מצד "עסק ביש" (ברדוגו – יואב יצחק – שרון גל), להקת כתבי החצר של רחוב בלפור. כנראה שנתניהו לא מכיר את התופעה הנקראת אפקט הבומרנג. כדאי מאוד שמישהו יספר לו על התופעה המעניינת הזאת", כתב בציוץ בטוויטר.

מגד, יו"ר סיעת ישראל ביתנו ח"כ עודד פורר פנה היום לראש צוות המשא ומתן של הליכוד השר יריב לוין בבקשה לקיים פגישת משא ומתן בין צוותי המפלגות, "כדי לדון בקווי היסוד של ממשלת האחדות". במכתב ללוין מציין פורר כי, "הצורך בהקמת ממשלת אחדות לאומית יחד עם האתגרים הרבים שיונחו לפתחה, חייב אותנו לפעול ללא לאות על מנת לקדם את הנושא". אני פונה אליך על מנת שנקיים בהקדם פגישה בין צוותי המשא ומתן, בה נדון על קווי היסוד לממשלה המיועדת".

כזכור, לפני יומיים הציג ליברמן מתווה להקמת ממשלת אחדות, שתורכב מהליכוד, כחול לבן וכן ממפלגתו. במהות המתווה פתיחה במשא ומתן בין הליכוד, כחול לבן וישראל ביתנו, דרישה שנתניהו ייפרד מגוש הימין-חרדים וכמו כן דרישה שיו"ר כחול לבן בני גנץ יקבל את מתווה הרוטציה של הנשיא כולל נבצרות לראש הממשלה.

"צריך להבין שראש הממשלה תקף, גידף ודיבר נגד רעיון ממשלת האחדות כל מערכת הבחירות", אמר אתמול ליברמן באיון ל'חדשות 12'. "הוא מבין שאין לו ברירה אלא לדבר בעד ממשלת אחדות כשבפועל הוא עושה הכל כדי להכשיל אותה. אני לא ממהר לשום מקום, אנחנו מחכים שמלאכת הרכבת הממשלה תעבור לגנץ – ואז נדבר כמו שצריך".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
25 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ליברמן קר כקרח, המדינה מעניינת אותו כקליפת השום. מסחרר מדינה שלמה בשביל אינטרסים אישיים ופרטיים.

ליברמן אל תכנע!!
עוד קצת ושקרניהו הולך לכלא….

ביריון. אסור לשתף איתו פעולה כי הוא ירצה עוד ועוד. הכוח העביר אותו על דעתו. עוד הוא ירד מתחת אחוז החסימה. נשק אטומי על איראן. חיסול החמאס תוך 24 שעות. פתירת הבעיה של ערביי ישראל על ידי מסירתם לרשות הפלסטינית. עונש מוות למחבלים. בן אדם טיפש שהולך רק עם כוח בלי מוח

ליברמן איש אלים שכבר הואשם בעבר בהכאת ילד ברחוב

הרב אביגדור ליברמן שליט"א מה אתה רוצה מהחיים שלנו תחזור למוסקבה נמאסת עלינו.

ליברמן ההזוי ביותר מאז ומתמיד. אין לו טיפת כבוד לזולת. עבד כי ימלוך

מישהו צריך להזכיר לו שאם תקום ממשלת אחדות בין הליכוד ושחור לבן אז הוא מה זה מיותרררררררררררררררררררר……

ביבי
נכשלת
לך הביתה!!!!!

לא מבין מה הוא קשור בממשלת אחדות, אם כבר זה רק ליכוד וכחול לבן יחד יש להם 65 הם לא צריכים את איווט מה הוא עושה רעש כאילו כל העולם צריך אותו.

פוטין כתב שעם ליברמן שבגד בבוחריו . עם זגזגן כזה אסור בתכלית האיסור להקים ממשלה גם אם נתעסק כל שלושה חדשים בבחירות .העיקר להשליך אותו לחיק הערבים ושונאי ישראל . ובבחירות הבאות . מר שמן יעלם לנצח ..

תודה לך ליברמן
עם השטויות שלך אתה תולים את כל המדינה לבחירות חוזרות ואנחנו נקבל יום חופשי על חשבון המדינה

הדב הרוסי

ל666 אוי לנו שעוכר ישראל כמוך מסתובב בינינו כי אם אתה שונא את ביבי סימן שאתה לא משלנו ושונא את הדת

למ
אין על ביבי בעולם ואתה מצטרף לקטגוריה של 666

אנילא חושב שהבעיה זה ליברמן הבעיה היא עם ביבי שמנסה לעשות כאן דיקטטורה בסגנון סין או רוסיה שיש בחירות אבל ההשפעה שלהם אפסית ולכן הוא רוצה עוד פעם בחיאות כי אז אולי יהיה לו רוב להשמיד את בתי המשפט ולהוציא מהחק כל מי שלא יקבל את מרותו ב100 אחוז ומבחינתו זה להיות או לחדול ולכן הוא מוכן לשרוף את כל כללי המשחק

ליברמן בן אדם עלוב ואומלל מי בכלל צריך אותו בממשלה עדיף בשבילו לשתוק עכשיו מאשר להשמיע את הגיגיו המטופשים

לביביסט
איך הגעת למצב כזה שמי ששונא את הכופר חוטא ומחטיא מחלל שבת בפרסיה נחשב אצלך לשונא דת
האיש הזה לא מפסיק לדרדר את עם ישראל עם בענין השבת על ידי ישראל כץ עןשה דברו או בענין המשפחה על ידי אוחנה
ולשייגעץ הזה אתה אומר אין כמוך בעולם……
לאן הדדרנו

למר 666 התומך ברשעות של לברמן . דע כי מספר 6 יסודו הוא שקר ואמת מספרה 9 . ואתה קורא לעצמיך 666 מלמד שאתה לא רק שקרן אלא סופר שקרן . כפי שאומר בנביא " שש שונא אנכי " תחיה עם השקר שלך ותתפלל אליו . אתה לר משלנט כאשר אתה תומך בתומך שתומך במכירת חזיר ופתיחת מרכולים בשבת ונישואים חד מניים .. אני מקווה שאת לא נגוע בזה ..דבר שני ! לפני שמשיח מגיע עצתי לך אם אתה יהודי חזור בך ושוב אל ה' כי מה שאתה עושה זה חילול שם שמיים ברבים . ותקנה לך כמעט ואין .. מר נלהב מטריפות ומליברמן עוכר ישראל שונא דת ודין . ורודף כבוד כסף וכסא . איש אומלל ושמן

לך מרררר הנורמאלי האחרון . כן ונכון אתה הנורמאלי האחרון במובן השלילי והעכור . כנראה אתה אומלל עטוף בקליפות של הקלי .. אתה חי בחושך של ה ס"מ . וטוב לך כרגע שאתה בצילו . אלא לבסוף סופו של השטן רע ומר . ואתה אחד מתומכיו .. ה' צוחק עליך משמיים . מביט ושוחק . כי ראה כי יבוא יומו . לכן שוב בתשובה למען ידעו הדור האחרון בנים לא אמון בם ..אל תשאר ברפש ובטומאה שמסמא את עיניך . צאו משם טמא אח תיגעו ..

ליברמן עזוב אותך משקרים . מי שהפיל את הממשלה פעמיים זה אתה . וזה לא דמיון זו האמת . ומישום שאתה שקרן ושונא חרדים ואתה בבחירות הבאות בחוץץץץץץץץ בעזרת הבורא יתברך . אתה מצייץ וקופץ בראש . ואתה יודע היטב מי קופץ בראש

לא.ש.
יש משפט ידוע " שמור אותי מאוהביי ומשונאיי אשמר בעצמי" אני וכל חרדי שלא מתרשם מפולטיקאי שמדבר יפה אמור להעדיף את ליברמן שמדבר נגד החרדים ולא עושה הרבה מאשר ביבי שמדבר גבוה גבןה ובסוף פוגע בכל קודשי ישראל אבל החרדים לא יוצאים נגדו כי אנחהו כבר בכיס שלו חצי מהחרדים חושבים כמוך שביבי יותר צדיק ממרן הרב עובדיה
וזה גרוע יותר מכל אטובןס בשבת

כמה תגובות וכל תגובה הופיעה לפחות ארבעים פעמים בחצי שנה האחרונה

א.ש היקר והנכבד
למה כל מי שלא חןשב ומכוון בדיוק נמרץ לאינטרסים של נתניהו נקרא שטן ורשע ושאר כינווים שכינת אותי בלא סיבה עניינית?
ביבי סך הכל חילוני אטאיסט לא כלום יותר מזה ולא שווה להשמיץ יהודי בגללו

אוי וויי. לאן הגענו? אני נחרד מהתגובות. בבית דין של מעלה התירו להתפלל עם העבריינים. איווט ליברמן הוא אחד מהם.יום הדין הגדול יגיע וגם איווט יקבל את עונש הכרת שלו, ויכרת שמו מעם ישראל לעד.
אין מילים לתאר עד כמה רשעים בעם ישראל הרחיקו לכת. ואני בספק האם איווט עדיין שייך וחלק מעם ישראל בכלל.

ביבי לא אתאיסט. אבל לא אחד מל"ו צדיקים.. גם לא מל"ו אלף

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו