Yonatan Sindel/Flash90

אייכלר: "בג"ץ עומד לצדם של טרוריסטים, לחרדים אין הגנה"

ח"כ ישראל אייכלר: "אין כאן שום חשיבה אמיתית וכנה כיצד למנוע את התפשטות הקורונה, אלא התפרצות נגיף השנאה הישנה נגד האוכלוסיה החרדית, שמצאה לה מחלה לפרוץ כמגיפה. במצב כזה על המפלגות החרדיות להודיע פה אחד: יש להסיר מיד את הסגרים"

ח"כ ישראל אייכלר אומר הערב (מוצאי שבת) כי "הגבלת השכונות החרדיות והחינוך החרדי בלבד בעיר אשדוד, וכן סגירת העיר אלעד ושכונות החרדים בטבריה כגטאות, מוכיחות מעל לכל ספק את מה שחשדנו כל הזמן: "ההגנה הסלקטיבית" מפני הקורונה של החרדים, היא הכתמה גזענית כאילו הם מפיצי המחלות והזיהומים".

לדבריו, "זהו מסר של הסתה הגורמת לאנטישמיות בקרב הציבור המפוחד מהקורונה ברחבי הארץ. אין כאן שום חשיבה אמיתית וכנה כיצד למנוע את התפשטות הקורונה, אלא התפרצות נגיף השנאה הישנה נגד האוכלוסיה החרדית, שמצאה לה מחלה לפרוץ כמגיפה".

הח"כ החרדי יוצא במתקפה חריפה על בית המשפט העליון ואומר כי "למיעוטים אחרים יש הגנה של הבג"ץ שעומד לצדם של טרוריסטים ובני משפחותיהם. לחרדים אין הגנה משפטית. לשוא ציפו להגנה על אלעד בעתירה שהוגשה לבג"ץ נגד האפליה והעוול בסגר על העיר. התוצאה הייתה צפויה לחלוטין. לחרדים אין זכויות אדם בסיסיות במשטר הבג"צ העויין אותם.

"במצב כזה על המפלגות החרדיות להודיע פה אחד: יש להסיר מיד את הסגרים ו"ההגנה הסלקטיבית" במלחמה נגד הקורונה. לא נשכח ולא נסלח, למי שיתן יד למעל הזה. מי שתוחם רק את מגורי החרדים בגטאות סגורים, מציג בפני ההמון את ה"נגיף החרדי" כסכנה לאומית", חותם אייכלר בקריאה לראשי המפלגות החרדיות.

יצוין שבוועדת שרים להגדרת "אזור מוגבל" במסגרת הטיפול בנגיף הקורונה חברים שר האוצר ישראל כ"ץ, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ושר הבריאות יולי אדלשטיין. בראשות הועדה עומד ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר שס ושר הפנים אריה דרעי מכהן כממלא מקומו.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדוע אין ליהדות התורה ייצוג בוועדת הקורונה????
מקלב כנס לשם עוד הערב
אתה ורק אתה!!!

מי ששומע כמוני תיקשורת חילונית מעלים שם ראשי ישובים ערביים . והם אומרים שביקשו שלא יעשו סגר על היישוב שלהם כדי שלא תהייה סטיגמה של שם רע על היישוב . ומה אתם חושבים עשו במשטרה? נכון מאוד אין שום סגר….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו