ליברמן בשיחות סגורות: "מי שבונה על קואליציה עם החרדים, שלא יבנה עלינו"

בשיחות הסגורות מבהיר יו"ר ישראל בתינו אביגדור ליברמן שלא יסייע לסער להחליף את נתניהו אם סער ירצה לשתף פעולה עם החרדים. "מבחינתנו, המצב של דרעי, ליצמן וגפני מחליפים את ביבי בגדעון סער הוא מצב בלתי סביר ובלתי מתקבל על הדעת"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מבהיר בשיחה סגורה שמפלגתו לא תשתף פעולה עם מפלגת התקווה החדשה של גדעון סער במידה שזה יבחר לצרף את המפלגות החרדיות לקואליציה. כך פורסם הבוקר (חמישי) ב'כאן רשת ב'.

על פי הדיווח בשבוע האחרון התהדק שיתוף הפעולה בין סער, בנט, ליברמן ולפיד. הדבר בא לידי ביטוי בחתימת הסכמי העודפים, והכוונה לייצר בין ארבע המפלגות הללו בלוק לאחר הבחירות. עם זאת, בהקלטה מבהיר אביגדור ליברמן שלא יסייע לסער להחליף את נתניהו אם סער ירצה לשתף פעולה עם החרדים.

בהקלטה אומר ליברמן: "כל מי שרוצה לראות את ישראל ביתנו בקואליציה שלא יבנה על ש"ס ויהדות התורה ולהיפך. כל מי שבונה על קואליציה עם ש"ס ויהדות התורה, כולל גדעון סער, שלא יבנו עלינו. מבחינתנו, המצב של דרעי, ליצמן וגפני מחליפים את ביבי בגדעון סער הוא מצב בלתי סביר ובלתי מתקבל על הדעת".

בד בבד פסל הבוקר יו"ר ימינה, נפתלי בנט, אפשרות שמפלגתו תרוץ יחד עם כחול לבן בבחירות. בריאיון ל'כאן רשת ב' השיב בנט לשאלה אם שיתוף פעולה עם גנץ על הפרק: "לא במפלגה, אבל ביום שאחרי". הוא סירב להשיב לשאלה אם יתמוך בבקשת חסינות נוספת של נתניהו ואמר: "לא עוסק בשאלות היפותטיות".

על המהומות בארצות הברית אמר בנט: "זה בלתי נתפס. יש שם בעיית עומק ובכלל תופעה של פולאריזציה בכל העולם, שנובעת בין השאר מהמבנה של הרשתות החברתיות שהיום כל אחד יש לו את תיבת התהודה שלו. המצב בישראל שונה. צריך ללמוד חלק מהלקחים. התמונה היא בכלל לא דומה. אתה לא פוגש ביום-יום שנאה אחד כלפי השני. יש גם בפוליטיקה וגם בתקשורת תחושה מוקצנת של קיטוב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מנוול ושונא ישראל! הלוואי שכל המשפחה שלו יחזרו בתשובה! שיסבול!

אף אחד לא בונה עליך כפרה אתה הולך לשבת בבית ואם יהיה לך קצת מזל אז באופזציה

תזכיר לי מי אתה ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו