Olivier Fitoussi/Flash90

סקר חדש: גדעון סער מתרסק ומקבל רק מספר חד ספרתי של מנדטים; ש"ס עם 6

הוא החל כתקווה הגדולה והכריז על התמודדות לראשות הממשלה. מאז, איבד את המקום השני ליאיר לפיד, את המקום השלישי לנפתלי בנט ולפי הסקר הנוכחי הוא כבר מקבל רק נתון חד ספרתי של מנדטים • עוד בדקו בסקר: מי המועמד המועדף לראשות הממשלה

סקר מנדטים חדש המתפרסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית של חדשות 13 ונערך על ידי פרופ' קמיל פוקס, מעלה כי מפלגת תקוה חדשה מתרסקת ומקבלת נתון חד ספרתי של מנדטים.

לפי הסקר, אם הבחירות היו נערכות היום, הליכוד במקום הראשון עם 29 מנדטים. במקום השני, יש עתיד עם 20 מנדטים ואחריה ימינה עם 11 מנדטים. תקווה חדשה מקבלת 9 מנדטים בלבד.

הרשימה המשותפת עם שמונה מנדטים, יהדות התורה וישראל ביתנו עם 7 מנדטים לכל מפלגה, ש"ס עם 6 מנדטים. גם מפלגת העבודה עם 6, ואילו הציונות הדתית עם 5 מנדטים. מרצ, כחול לבן ורע"מ עם 4 מנדטים לכל מפלגה.

כך, יוצא כי לפי מפת הגושים, אין לאף אחד דרך להקים ממשלה. שכן, גוש 'רק לא ביבי', כולל הרשימה המשותפת, כוללת רק 58 מנדטים. מנגד, גוש הימין בראשות נתניהו עם 47; ימינה – 11 ורע"מ – 4​.

עוד נשאלו המשיבים בסקר, מי לדעתך המתאים ביותר לראשות הממשלה? נתניהו – 35%; לפיד – 20%; סער – 13% ובנט – 12%.

ואם נתניהו לא מצליח להרכיב ממשלה, מי המועמד המועדף עליך לראשות הממשלה? לפיד – 26%; בנט – 23%; סער – 20%; אף אחד מהם – 18%.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו