Hadas Parush/Flash90

סקר מנדטים חדש: מפלגת הליכוד בראשות נתניהו מתחזקת; סער נחלש

לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. מנגד מפלגת 'ימינה' זוכה בסקר אחד ל-7 מנדטים, אך בסקר נוסף ל-4 בלבד. סער צונח בשני הסקרים

בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת: לפי סקר מנדטים שפורסם הערב (שני) בחדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום, וכך גם מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד שמגדילה את כוחה ושומרת על מקומה כמפלגה השנייה בגודלה.

לפי הסקר, אילו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד הייתה מקבלת 34 מנדטים ויש עתיד הייתה מקבלת 22 מנדטים. הרחק אחריהן, חמש מפלגות היו מקבלות שבעה מנדטים כל אחת: ימינה, כחול לבן, הרשימה המשותפת, הציונות הדתית ויהדות התורה.

עוד על פי הסקר, מפלגת העבודה הייתה מקבלת שישה מנדטים וכך גם ש"ס, ואילו ישראל ביתנו הייתה זוכה בחמישה מנדטים. המפלגות תקווה חדשה, מרצ ורע"מ מתנדנדות על אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים לכל אחת. מפת הגושים: גוש הקואליציה הנוכחית נותר יציב על 59 מנדטים, גוש נתניהו עם 54 מנדטים והרשימה המשותפת עם שבעה מנדטים.

יצוין כי בסקר נוסף שנערך במהלך היממה האחרונה על ידי "דירקט פלוס" עולה כי מפלגת 'ימינה' צונחת לארבעה מנדטים בלבד, יש עתיד עם 19, וגדעון סער לא עובר את אחוז החסימה. מנגד מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו מטפסת וזוכה ל-35 מנדטים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו