Marc Israel Sellem/POOL

משבר? 10 ח"כים מהקואליציה מאיימים: לא נגיע להצבעות במליאה

המהלך החד-צדדי בעת החתימה על הצו לייבוא פירות וירקות הביא לאיחוד של שורה ארוכה מקרב חברי הכנסת של מפלגות הקואליציה המאיימים במשבר אם הצו אכן ייחתם סופית, ומבהירים כי במקרה כזה, לא יגיעו להצבעות במליאת הכנסת

משבר בקואליציה? 10 ח"כים חתמו היום (ראשון) על מכתב שיזם חבר הכנסת רם שפע ממפלגת העבודה, ובו הם מאיימים להפסיק להגיע להצבעות מייד אם בשבוע הבא ייחתמו צווי הסרת מכסי הייבוא על פירות וירקות בלי הבנות איתם – כך מפרסמת לראשונה דפנה ליאל בחדשות 12.

כזכור, ערב אישור התקציב הסכימו חברי הכנסת מהקואליציה לתמוך בתקציב בתנאי שהרפורמה תקודם בהסכמה. בפועל, הדבר לא קרה ולכן הם מאיימים במשבר במידה והצו ייכנס לתוקף.

מלבד רם שפע, חברי הכנסת יאיר גולן, אלון שוסטר, אפרת רייטן, אמילי מואטי, איבתיסאם מרעאנה, גלעד קריב, נעמה לזימי, יעל רון בן משה ומופיד מרעי חתמו על המכתב ששוגר לשר האוצר איווט ליברמן ושר החקלאות עודד פורר.

במכתבם ציינו, "למרות כל הסיכומים והנכונות לנסות ולהגיע להבנות, בחירתכם לפרסם את הצו מהווה הפרה באופן חד-צדדי של הסיכום הברור שלפיו הרפורמה בחקלאות תיושם רק לאחר משא ומתן מואץ תוך הסכמות רחבות בלבד. אנו נאלצים להודיע בצער כי החתימה הסופית על הצווים תוביל מייד להיעדרות חברי כנסת רבים מהצבעות במליאה". בתוך כך, עוד חברי כנסת צפויים להצטרף ליוזמה.

הכתבות המעניינות ביותר

4 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שום משבר, תאוות השלטון צכסה על הכל, ממשלה הזויה שאין לה זכות קיום אפילו יום אחד, ממשלה שנולדה בחטא ודרכי רמיה, אין בעולם נוכלים כאלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו