למרות שהוא בקבוצת הגיל: נתניהו לא קיבל את החיסון הרביעי

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

למרות המלצות משרד הבריאות: נתניהו לא קיבל את החיסון הרביעי

למרות שראש האופוזיציה כבר בן 72, הוא עדיין לא קיבל את המנה הרביעית של החיסון נגד הקורונה וגם עדיין לא קבע תור לקבלתו • בסביבתו של נתניהו אומרים כי הוא ביצע בדיקת נוגדנים ויתחסן בקרוב

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עדיין לא קיבל את המנה הרביעית של החיסון נגד נגיף הקורונה, כך דווח הערב (רביעי) ב'חדשות 12'. לפי הדיווח, נתניהו, בן 72, עדיין לא קבע תור לקבלת החיסון הרביעי, זאת למרות שהיה מגדולי התומכים בחיסונים נגד הקורונה ואמר שזו הדרך היחידה לצאת מהמגפה.

בסביבתו של נתניהו אמרו לערוץ כי הוא ביצע בדיקת נוגדנים וכי הוא יתחסן בקרוב. מלשכתו של ראש האופוזיציה מסרו כי "הוא פועל וימשיך לפעול לפי המלצות משרד הבריאות".

בתוך כך, מוקדם יותר הערב דיווחנו על עימות שנרשם היום בין ראש הממשלה נפתלי בנט לראש האופוזיציה נתניהו על רקע הטענות לאי-דיוקים בבדיקות האנטיגן. אחרי הסרטון המזלזל שפרסם ראש האופוזיציה בנושא וספג ביקורת על כך מבנט, נתניהו המשיך בקו הלעומתי וטען שבנט "שולח את אזרחי ישראל לקנות על חשבונם בדיקות קורונה ביתיות שמשרד הביטחון קבע שאינן אמינות". בנט לא נותר חייב וטען שנתניהו "משקר ביודעין".

העימות על הבדיקות החל שלשום, כשנתניהו פרסם סרטון שבו לגלג על אמינות בדיקות האנטיגן, והשווה זאת להטלת מטבע. בעקבות הסרטון, כתב היום ראש הממשלה בנט פוסט ארוך שבו תקף את המהלך של ראש האופוזיציה.

בנט זעם על הסרטון הקודם של נתניהו בו הוא לועג על בדיקות האנטיגן בשל חוסר היעילות שלהם, ומשווה אותם לבדיקת קורונה באמצעות הטלת מטבע. הסרטון הפך ויאלי, וראש הממשלה נפתלי בנט התעצבן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו