דרמה פוליטית: דרעי התפטר מהכנסת, מלכיאלי נכנס במקומו

לאחר אישור חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס, הודיע יו"ר המפלגה כי הוא מתפטר מהכנסת ויישאר שר הפנים, הנגב והגליל • מלכיאלי מעיריית ירושלים ימלא את מקומו וח"כ יגאל גואטה מונה למזכ"ל המפלגה

דרמה פוליטית בסיעת ש"ס: בתום פגישה במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן שליט"א, ובתום אישור טלפוני של חברי המועצת הוחלט על שורת שינויים במפלגה. המרכזי בהם: התפטרותו של אריה דרעי מהכנסת.

יו"ר המפלגה יישאר בתפקידו כשר הפנים, הנגב והגליל. מי שימלא את מקומו בכנסת, הוא חבר מועצת העיר ירושלים, מיכאל מלכיאלי אשר זוכה לאמונו של ראש הישיבה הגר"ש כהן שליט"א.

**FILE** Portrait of Shas city councilman Michael Malkieli. February 02, 2015. Photo by Yaacov Cohen/FLASH90 *** Local Caption *** ????? ??'??? ???? ?????? ?? ??? ????? ???? ???? ?? ????? ???????
יעקב כהן, פלאש 90

מי שנכנס לכנסת על חשבון התפטרותו של סגן השר משולם נהרי, ח"כ יגאל גואטה, ישודרג אף הוא וימונה למזכ"ל המפלגה, כאשר בנוסף יהיה אחראי על ההיערכות לבחירות בכל רחבי הארץ והאחראי המוניציפלי של התנועה. חיים ביטון ימשיך לשמש כמנכ"ל ש"ס במקביל לתפקידו כמנכ"ל רשת החינוך של ש"ס.

יצויין כי אריה דרעי אינו מתפטר במסגרת החוק הנורבגי. הוא יתפטר לבד מהכנסת, אך יישאר בתפקיד שר. החוק הנורבגי מאפשר רק לשר אחד מכל מפלגה להתפטר, ולכן המשמעות היא כי אם ש"ס תפרוש מהקואליציה, אריה דרעי לא ישוב לכנסת ויישאר ללא משרה פוליטית.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דרעי כאן כדי להישאר! עד לשיקומה של התנועה הקדושה למלוא תפארתה!! בעזרת השם. חזק ואמץ אל תיפול רוחך. העם איתך!!

אל תפחד העם אתך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו