ליברמן תוקף את צרפת: הוועידה בפריז – משפט דרייפוס מודרני

שר הביטחון אביגדור ליברמן התבטא בחריפות רבה נגד צרפת, המתכננת וועידת שלום ימים ספורים לפני תום כהונת אובמה בנשיאות ארה"ב ומשווה זאת להיסטוריה האפילה של צרפת. "זה משפט דרייפוס מודרני עם הבדל אחד. הפעם על ספסל הנאשמים יהיו כל עם ישראל"

שר הביטחון אביגדור ליברמן תקף בחריפות בצהריים את ועידת השלום שמתכננת פריז לקראת אמצע החודש הבא, וטען כי היא עשויה להיות לא פחות מ"משפט דרייפוס מודרני". גם שר החוץ של ארה"ב ג'ון קרי צפוי להשתתף בוועידה בפריז.

בישראל חוששים מהחלטות הוועידה, המתוכננת להתקיים ימים ספורים לפני תום כהונת ברק אובמה בבית הלבן. ליברמן התייחס לעיתוי והוסיף כי גם ממשלת צרפת הולכת עוד מעט לבחירות. לדבריו, "העיתוי הזה זה לא ועידת שלום, זה ממש טריבונל כנגד מדינת ישראל. ועידה שכל תפקידה לפגוע בביטחונה של מדינת ישראל, בשמה הטוב".

"לפי מה שאנחנו שומעים זה נראה לא רק משפט נגד ישראל, אלא משפט דרייפוס מודרני – בהבדל אחד", אמר ליברמן: "במקום יהודי אחד על ספסל הנאשמים, הפעם כל עם ישראל ישב על ספסל הנאשמים".

ליברמן אמר שמטרת הוועידה ברורה אם בוחנים את כל ההצבעות של הצרפתים נגד ישראל במוסדות בינלאומיים לאחרונה. "זה גם מוסיף לאותה אווירה קשה שבלאו הכי קיימת בצרפת נגד יהודים", הוסיף, וציין את שורת הפיגועים במדינה.

"אולי הזמן להגיד ליהודי צרפת – זו לא המדינה שלכם, זו לא אדמה שלכם, עזבו את צרפת ותבואו למדינת ישראל. זו התשובה היחידה שאפשר לתת למזימה הזאת. זו לא ועידה, זו מזימה. עם כל הקושי, אם אתם רוצים להישאר יהודים ולשמור על הילדים והנכדים שלכם כיהודים, עזבו את צרפת ותעלו לישראל".

הרצוג תקף את נתניהו: "הפקיר את ירושלים בשביל עמונה"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכל מגיע מאכילת צפרדעים….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו