אחרי תשעה ימי אשפוז: אבו מאזן שוחרר מבית החולים

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן השתחרר מבית החולים ברמאללה שם היה מאושפז בתשעת הימים האחרונים בעקבות דלקת ראות. בצאתו מבית החולים אמר כי "אני יוצא בבריאות טובה ומחר אשוב לעבודה. אני מודה לכל אלה שדאגו לבריאותי ודרשו בשלומי"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן השתחרר היום (שני) מבית החולים ברמאללה שם היה מאושפז בתשעת הימים האחרונים בעקבות דלקת ראות.

בצאתו מבית החולים אמר כי "אני יוצא בבריאות טובה ומחר אשוב לעבודה. אני מודה לבני עמי ולכל המנהיגים הערביים והבינלאומיים שדאגו לבריאותי ודרשו בשלומי. אנחנו נשיג את המדינה העצמאית שלנו ובירתה ירושלים. אני מודה לכולכם ומאחל לעמנו בריאות הצלחה וקידמה אל עבר המטרה – מדינה פלסטינית עצמאית. אנחנו יוצאים מבית החולים ונגיד – ירושלים היא בירת פלסטין".

אבו מאזן פונה לבית חולים ברמאללה ביום ראשון בשבוע שעבר. זו הייתה הפעם השנייה בתוך יממה שהנשיא הפלסטיני פונה לטיפול בבית חולים. לאחר אשפוזו נטען כי הוא עובר בדיקות רפואיות בשל ניתוח שעבר באוזנו אך לאחר מכן דווח על זיהום בריאותיו. בשבוע שעבר נטען כי מצבו של הראיס הפלסטיני משתפר והופצו תמונות שלו מתהלך במסדרונות בית החולים ויושב וקורא עיתון מאותו היום בכדי להוכיח שמצב בריאותו שפיר.

יו"ר הרשות בן ה-82 שמעשן בכבדות היה אמור להשתחרר אתמול אך לבסוף הודיע רופא בית החולים כי הוא לא ישוחרר בכדי "למנוע נסיגה במצבו שיכולה להיגרם מכל זיהום" לדברי רופאו.

כזכור, לפני כשבועיים דווח באתר החדשות הפלסטיני "דוניא אל ווטן" דן הוועד הפועל של הפתח, מפלגתו של אבו מאזן, בסמכויותיו של סגן הנשיא מחמוד אל-עלול למקרה שיו"ר הרשות ייעדר.

על פי מקור בישיבה שצוטט באתר "אל ווטן" באנונימיות, דן הוועד הפועל בנושאים רבים, אך החשוב בהם היה סמכויותיו של אל-עלול כסגנו של אבו מאזן, ובנושא זה אף נקבע תיקון לחוקת התנועה. "התיקון מאפשר להעביר את סמכויותיו של נשיא הפתח לסגנו למשך שלושה חודשים במקרה הצורך, כאשר לאחריהם ייקבעו בחירות". הסביר המקור.

כזכור, בשבועות האחרונים עלו שמועות רבות על בריאותו של אבו מאזן, ויום אחרי נאומו של ראש הרשות במועצת הביטחון של האו"ם הוא אף נצפה בבית החולים ג'ונס הופקינס במרילנד. הדלפות שמקורן שם לימדו כי קיבל טיפול נגד סרטן. עם זאת, למחרת התראיין אבו מאזן לערוץ הטלוויזיה הפלסטיני וטען כי ביצע בדיקות שגרתיות ומצבו טוב.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל קיוויתי שימות ככה ביסורים אבל אני מקווה שעדיין מחר בבוקר הוא ימות בעזרת ה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו