'לא היה כלום' בגרסה האנגלית: עו"ד של טראמפ חתם על הסדר טיעון

מייקל כהן הודה בבית המשפט כי פעל בשם "מועמד" כדי להשפיע על הבחירות ב-2016 כשעבר על חוקי המימון. החקירה נפרדת מזו של מולר, אך עורך דינו של כהן רמז על שיתוף פעולה אפשרי: יש לו מידע שיעניין אותו

מייקל כהן, ששימש במשך שנים עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הגיע אמש (ג') לעסקת טיעון עם התביעה בניו יורק, במסגרת האישומים נגדו בגין ביצוע עבירות מימון בחירות, הונאה נגד בנקים והעלמת מס. בכלי תקשורת אמריקניים דווח כי עסקת הטיעון כוללת מאסר בפועל של שלוש עד חמש שנים וקנס כספי גדול. ב-CNN דווח כי כהן, בן 51, הגיע למשרדי ה-FBI בניו יורק והסגיר את עצמו. כהן הודה בבית המשפט בסעיפים המיוחסים לו בהסדר הטיעון.

ייתכן שבמסגרת ההסדר יעביר כהן מידע לרוברט מולר, התובע המיוחד לחקירת ההתערבות הרוסית בבחירות לנשיאות, דבר היכול לסבך את טראמפ.

כהן היה חלק מהמעגל הקרוב של טראמפ במשך יותר מעשור. הוא עבד כעורך דינו באישי בחברה והמשיך לייעץ לו גם אחרי הבחירות. אך בחודשים האחרונים היחסים בין השניים הידרדרו. עורכי דינו של כהן סירבו להגיב לסוכנות הידיעות רויטרס בנוגע להסדר הטיעון.

ב"ניו יורק טיימס" האמריקני דווח שהחוקרים הפדרליים מתמקדים ביותר מ-20 מיליון דולר בהלוואות שקיבל כהן מעסקי מוניות שבבעלותו ובעלות משפחתו. ההלוואות הן חלק מהחשד לפיו כהן הונה בנקים ומיסים.

עורך דינו של טראמפ וראש העיר ניו יורק לשעבר, רודי ג'וליאני, התייחס לעסקת הטיעון של כהן ואמר כי "האישומים נגד כהן לא מציגים טענות על פעולות לא חוקיות מצד הנשיא טראמפ. ג'וליאני אמר עוד כי מפעולותיו של כהן עולה דפוס של שקרים וחוסר כנות לאורך זמן רב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי יודע אם היהודי הזה לא יסבך את טראמפ ויגרום חס ושלום לטאמפ לשנוא יהודים חס ושלום!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו