דיווח על ניסיון חטיפת מטוס התברר כהתרעת שווא: "הטייס לחץ בטעות"

מצב חירום הוכרז בשדה התעופה באמסטרדם ודיווחים מהמקום הודיעו כי אדם ניסה לחטוף מטוס במקום באמצעות סכין. כעבור כחצי שעה התברר כי מדובר בהתרעת שוו. על סיפון המטוס היו באותה שעה 27 נוסעים ואנשי צוות. בהמשך דווח כי הם פונו בשלום מהמטוס

בנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם דווח הערב (רביעי) על אירוע חריג במטוס. מצב חירום הוכרז בשדה התעופה ודיווחים מהמקום הודיעו כי אדם ניסה לחטוף מטוס במקום באמצעות סכין. כעבור כחצי שעה, כוחות הביטחון עצרו את אחד הנוסעים על המטוס, וכל הנוסעים ואנשי הצוות על המטוס פונו. בערוץ RTL ההולנדי מדווחים כי מדובר היה בהתרעת שווא.

מצב החירום הוכרז לאחר שקברניט מטוס של חברת "אייר אירופה", שהיה אמור להמריא למדריד, לחץ במהלך תהליך העלייה למטוס על כפתור המצוקה – כפתור שנועד להתרעה במצב של ניסיון חטיפה או מתקפה. על סיפון המטוס היו באותה שעה 27 נוסעים ואנשי צוות. בהמשך דווח כי הסתיים האירוע בשדה התעופה באמסטרדם. וכי הנוסעים והצוות פונו בשלום מהמטוס.

דובר המשטרה הצבאית אמר בתחילת האירוע כי "יש מצב חשוד, זה כל מה שאנחנו יכולים לומר כרגע", וסירב למסור פרטים נוספים. בתקשורת המקומית דווח כי שירותי החירום הוזעקו לשדה והוכרז על מצב חירום. זאת לאחר שבאחד המטוסים שחנו בשדה, לחצו על כפתור שמתריע על חטיפה. ודיווחים נוספים סיפרו על גברים חמושים בסכינים שמנסים לחטוף מטוס של "אייר אירופה" שאמור להמריא למדריד, אך כאמור, בסוף התברר כי מדובר בהתרעת שווא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו