צילום: Roni Schutzer/FLASH90

חשיפת אוחנה: "התנהגות עבריינית"; מקורבו של חפץ: "התרגיל לא השפיע"

בכירים במערכת אכיפת החוק שאומרים כי "תיבחן המשמעות המשפטית של הצעד שעשה השר אוחנה". בסביבתו של עד המדינה שוקלים להגיש תביעה אזרחית נגד שר המשפטים בגין פגיעה בפרטיות. בכיר במשטרה: "מישהו החליט לשרוף את המועדון"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מקורבו של עד המדינה ניר חפץ טוען שתרגיל החקירה לא השפיע כלל על החלטתו להפוך לעד מדינה ולא על התוכן שמסר. כך פורסם הערב (רביעי) ב'חדשות 12', בדיווח צוטט מקורבו אומר: "אין כל קשר בין הלחצים, התרגילים והאמצעים שננקטו נגד חפץ בחקירה לבין החלטתו להפוך לעד מדינה, והם לחלוטין לא השפיעו על תוכן עדותו".

בתוך כך, בכיר במשטרה אמר לערוץ כי הפרת צו איסור הפרסום ביודעין, על ידי שר המשפטים בנאום בכנסת, כמוה "כהתנהגות עבריינית לכל דבר", לדבריו: "מישהו החליט לשרוף את המועדון".

כמו כן, לוח הזמנים מחזק את טענות מערכת אכיפת החוק לפיהם תרגיל החקירה לא השפיע על חפץ, כאשר חפץ נעצר לראשונה ב-18 בפברואר בשנה שעברה, יומיים לאחר מכן הטיחו בו החוקרים שיהפכו כל אבן כדי להשיג את מבוקשם. רק ב-21 לחודש היה תרגיל החקירה המדובר וב-1 במרס חפץ אמר שהוא מוכן להיות עד מדינה – ואז חזר בו. שבועיים לאחר מכן כבר חתם על הסכם עד מדינה.

ב'כאן חדשות' ציטטו בכירים במערכת אכיפת החוק שאומרים כי "תיבחן המשמעות המשפטית של הצעד שעשה השר אוחנה". לטענתם אם דברי השר הוכנו מראש בכתב, לא חלה עליהם חסינות אם הפר במודע צו. עוד אמרו כי הדיונים בתיקי ראש הממשלה נמשכים ללא קשר להתפתחויות האחרונות והם מקצועיים וענייניים, אולם נבחנות בהם גם הטענות על מהלכי חקירה פסולים. אותם גורמים אומרים כי ייתכן שנעשו פעולות בעייתיות, אך הדבר אינו אומר בהכרח שעדותו של עד המדינה ניר חפץ קורסת. על דבריהם של נתניהו ואוחנה כי מדובר בסחיטה של עד מדינה, אומרים הבכירים שטענה זו היא מניפוליטיבית ומפוקפקת.

בתוך כך, עורך דינו של חפץ, אילן סופר, מתכוון לפנות בימים הקרובים ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ולבקש ממנו שיורה למשטרה לפתוח בחקירה נגד השר אוחנה. בקרבתו של חפץ אומרים: החסינות לא יכולה להוות כסות לחבר כנסת להגיד כל אשר אומר על לבו תוך הפרה של החוק. עוד שוקלים בסביבתו של עד המדינה להגיש תביעה אזרחית נגד שר המשפטים בגין פגיעה בפרטיות והפרת חובה חקוקה.

כזכור, שר המשפטים אמיר אוחנה חשף היום במהלך נאום במליאת הכנסת פרטים חדשים, שאסורים בפרסום, על הלחצים שהפעילה המשטרה על ניר חפץ בכדי להפוך לעד המדינה נגד ראש הממשלה נתניהו. לטענתו, הוא לא עשה שימוש בחסינותו הפרלמנטרית, אלא חזר רק על דברים שפורסמו כבר. למרות שהדברים פורסמו כבר מעל בימת הכנסת, הצו המשפטי עדיין אוסר לסקרם.

לאחר שחשף את מעשי המשטרה המפוקפקים אמר אוחנה כי, "אז ניר נכנע חותם על הסכם עד מדינה והוא מוסר למשטרה גרסה. הגרסה נבדקת ומתבררת כשקרית, או אז הוא מוצא החוצה יחד עם אחד החוקרים, הם הולכים לפרק זמן שאיננו מתועד ואיננו יודעים מה היה בשיחה הזו, ואז הוא חוזר ומוסר גרסה מלאה תפורה מתאימה אחד לאחד לנתונים שבידי החוקרים".

בדבריו תקף גם את עצם קיום הצו ואמר כי, "אני רוצה להזכיר לכם החקירה הסתיימה אין מה לשבש. כשהעיתונאי עמית סגל פונה בשאילתה למערכת משיב היועץ המשפטי לממשלה שאיננו מכיר את פעולת החקירה הזו וכעבור זמן קצר מקבל עמית צו איסור פרסום. כך נראית חתירה אחר האמת?"

השר אוחנה תיאר מספר פרשות מהעבר בהן לטענתו נפלו פגמים בהתנהלות הפרקליטות ואמר: "אינני מדבר על טעויות, אינני מדבר על כשלים, אני מדבר על זדון אני מדבר על פשעים חמורים המבוצעים במשמרת שלכם ראשי מערכת האכיפה ואתם עומדים כחומה בצורה ומגוננים על העבריינים. למה? כך המערכת מגוננת על עצמה מחקירה אמיתית, כך היא מאפשרת לריקבון להשתלט כך נוצרת שחיתות שלטונית".

"סיקור תקשורתי אוהד? הצחקתם אותי. איך הפכו כתבי החצר שלכם לדוברי פרקליט המדינה ואיך נשאו כלבי השמירה של הדמוקרטיה את אנשי המשטרה והפרקליטות על כפיים בכתבות מפרגנות ובהגנה מפני כל מתקפה אם לא בתמורה להדלפות נדיבות היישר ממשרדי רשויות אכיפת החוק", כך אוחנה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
16 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אצל מי מחפשים פה אמת או צדק?!
הכל רקוב שם במערכת המשפט.לא נראה לי שיש מישהו שמאמין שהם חפים מכל שיקול זר, זולת האמת!!! הבג"ץ, השופטים,מבקר המדינה המשטרה וכו', כל מי שאמור להגן על כל אזרח ולא משנה מי הוא, כל מי שאמור לבדוק דברים לעומק, בלי נגיעות אישיות ואמור להוציא את האמת לאור עולם,מונעים אך ורק ממניעים אישיים ופוליטיים ומחליטים, בשרירות ליבם, מי אשם ובמה, עוד לפני שהתחילו לחקור בכלל! זהו משחק מכור מראש ורק הקב"ה יכול להצילינו מידם!!!

כל הכבוד לאוחנה על הגבורה לתאר את האמת הנוראית המתרחשת בשלטונות המדינה. הפשע הנוראי של השליטים. סוף סוף מישהו אומר אמת יציבה.אמת חזקה.
אוחנה אתה בדרך הנכונה. כך צריך לתקן את פעולות הפשע של השלטונות ולרסן אותם.
תודה לך אוחנה על האיכפתיות כלפי העם השרוי בפחד מהשלטונות הנפשעים והאימה שהם מטילים על אזרחי ישראל.
טוב שיש שר משפטים.
צריך לעשות כאן סדר.
הם ינסו להפחיד אותך.
אל תפחד. לך עם האמת והשם יהיה עמך ולצדך לאורך כל הדרך. אמור להם מהי אמת.

חוקה בררנית ואכיפה בררנית.
לפרקליטות מותר להדליף ולא יחקרו כלום אבל לצד השני אסור ואוי ואבוי לפי שיחשוף פרטים מהחקירות שאינם פוגעים בנתניהו ואינם מטיבים עם החוקרים

מדלבליט הנו אבי אבות המדליפים שהיו בכל הזמנים והוא עוד מיתמם כי לא ידע על החקירה הבזויה של ניר חפץ. מקורבו של ניר חפץ משקר במצח נחושה. כולם למדו את התיחמונים משי ניצן ושו"ת.קרי :דינה זילבר,ליאת בן ארי ועוד כל מיני שומרי הצחוק,סליחה,החוק שמנסים זה 3 שנים לבצע הפיכה שילטונית משום שאם יחכו שהשלטון יעבור אליהם דרך הקלפי, הם יצטרכי להמתין עוד כ–150 שנה.ואפרופו,המשטרה, כשהטענות נגמרות ואין מה להשיב כנגד עדויות אמינות שיש בידי העיתונאי סגל, אז תמיד מבחינת המשטרה, ההגנה הטובה ביותר,היא ההתקפה. ה' יצילנו מידי שומרי חוק כאלה.

היכן התגובה שפירסמתי??

זה מזכיר לי כל הזמן פסוקים מההפטרה של "חזון". הכל כ"כ רקוב ומושחת.

לאן הגענו???
ששר המשפטים עובר על החוק בשביל להציל את קריירת נתניהו!!!!!!

הם מכינים את העם להפיכה גדולה ונטילת כל הסמכויות מהרשות השופטת ומחוקקת ונתניתם לדיקטטור נתניהו

יש צו איסור פרסום גם על תגובות הגולשים???

הרבה יותר ממחצית מאזרחי מדינת ישראל חותמים על כל מילה של אוחנה , רוב מוחלט של אזרחי מדינת ישראל לא מאמינים לפרקליטות ולשופטי בג"ץ שכמעט בכל נושא דעתם בכל נושא ידוע מראש וכמעט אף פעם אינם טועים בכל עניין של תורה והדת היהודית דעתם ידועה מראש , הם הצליחו ברבות השנים לאבד את אמון הציבור , הם יודעים מה רצון העם ומה טוב לעם .
חחחחחח….

כל הכבוד לאוחנה המסכן שישלם את מחיר הגבורה מן הסתם.

אז הביריונים המנוולים עכשיו מאיימים על השר אוחנה שחשף טפח מההתנהלות הנפשעת שלהם?

שופטי סדום

אז עכשיו הביריונים רוצים לרדוף את השר אוחנה, בגלל שהוא חשף טפח מהפשעים שהם מחוללים?

למטרופיהו ולאותו אחד שכתב הדרך לדיקטטורה:
בין אם השר אוחנה עשה את זה בשביל נתניהו וביין אם לא, זו האמת ומערכת הפרקליטות מושחתת ואולי יום אחד גם אתם יהיה לכם איזה עסק במשטרה ואז תבינו שהכל שקר אחד גדול ואנשים מאוימים במדינה ונכנסים לכלא על ימין ועל שמאל!
ואילו האנשים המקורבים הכל סבבה איתם יש אפ' סיפור על רצח שזוקה ע"י בושה וחרפה תן לי ואתן לך אין רשעים יותר גדולים מהם!!!!

אתם זוכרים את הימים שאנחנו יושבים בכיתה בבית הספר ורבים מי עשה ראשון ואם יפתחו חלון או לא והאם קר או חם???
נכון עברו המון שנים וזה מצחיק לחשוב על זה, אבל מה אפשר לעשות שיש אנשים רמי מעלה פה במדינה שלנו שמנהלים בתי משפט וכדו' שכל התעסקותם היא בזה רק במקום מזגן או חלון בכיתה וכו' הם עושים את זה בדרכים שלהם,
וכך זה ניראה – כולם יודעים את הפשע של מערכת הפרקליטות! כמובן זה לא חדש זה רק התפוצץ עכשיו! בא אוחנה אומר דברים אמתיים לפני לפני כל חבריו לכיתה
והנה הילד שי והילד מנדלבליט והילדים הסובבים את ניר חפץ וכו' באים ומחפשים מי אשם כמוהם או מי התחיל ראשון?!
הרי זה לא מובן כי כל העולם מדבר על הפשע שלכם ובו זמנית אתם מחפשים באותו עניין פושע אחר בלי לתת שום הסבר לכל המדינה מה אתם עושים?!
תתביישו הרמה פה במדינה ירדה בגללכם יותר ממדינות אפרקניות כואבבבבבב הלבבבבב!?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture