בעיות ב- ג'ימייל? זה לא אצלכם – זה גוגל

תקלה בשרתי גוגל גרמה לשיבושים קשים בשירותי החברה לאלפי גולשים ברחבי העולם. במשך 30 דקות דיווחו גולשים בכל הרשת על התקלה ורק לאחר מכן התקלה תוקנה ותיבת הדוא"ל של גוגל יחד עם שאר שירותי החברה שבו לפעילות תקינה.

תקלה בג'מייל? הכרום לא עבד כמו שצריך? אתם לא לבד: במשך חצי שעה בלבד אירעה תקלה באחד השרתים של ענקית האינטרנט גוגל ונרשמו שיבושים בג'מייל, דפדפן כרום ושירותים נוספים של החברה.

קרא עוד:

[postim]

מוקדם יותר היום (שני) אירעה תקלה בשרתי גוגל, וגולשים רבים ברחבי העולם דיווחו על תקלות בכניסה לתיבת הג'מייל שלהם, או סתם שימוש בדפדפן כרום שעבד בצורה משובשת.

תוך דקות ספורות דווח על התקלה בכל העולם. אתרים רבים נאלצו להסביר לגולשים שמקורה של התקלה לא אצלם אלא אצל גוגל. מאות אלפים דיווחו כי תיבת הג'מייל שלהם לא פעלה כמו שצריך וכן שאר מוצריה של החברה, ביניהם גוגל דרייב, דוקס וכן הדפדפן המפורסם גוגל כרום.

לפחות 30 דקות נמשכה התקלה וגרמה לתקלות חמורות בקרב אלפי גולשים ברחבי העולם. מגוגל לא נמסרו פרטים נוספים על התקלה ולפי שעה שירותי החברה שבו לפעילות שגרתית.

יצויין כי בדיוק הבוקר חנך ראש הממשלה נתניהו את משכן גוגל החדש בתל אביב ואמר: "יש רגעים שלראש ממשלה יש נחת, הביקור הזה מזכיר לי באיזו מהירות אנחנו מתקדמים, העולם טס ואנחנו בראש המבנה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין לי כניסה לגוגל כרום כבר שבוע ימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה לעזרה.

אין לי מושג למה, אבל אין לי אפשרות להיכנס למייל שלי כבר כמה ימים, מהמחשב שלי, אבל כשאני נכנסת מחשבים אחרים הכל עובד כרגיל…

אין לי אפשרות להכנס למייל בגוגל ולא לחנות וגם המשחקים לא עובדים מה עושים

אני מקבלת מעט מאוד אימילים חלק גדול מהאימילים לא מגיעים אליכבר שבועיים

שלום, ראשית כל שליחות המיילים נכשלו, גם היום. מה יהיה ?
שנית, אף פעם לא נדרשתי לאימות סיסמא מה קרה עכשיו ? אני גם לא יודעת איך עושים את זה, אז די לחפור.

התקלה עדיין בעיצומה. כבר יומיים מנסה לשלוח מיילים ומקבלת אותם חזרה עם תגובה – נחסם.

לא מצליח להיכנס לג'מייל כמו כן הם מבקשים אימות סיסמא מדוע?
כשני מנסה לבצע אימות אני (שולחים לי סיסמא בנייד) הממערכת דוחה אותי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו