ה'כוורת' הניו זילנדית, משמאל. צילום: אלכסנדר אפימוב

כת המכחישים: הפגנות בניו זילנד נגד החיסונים

מחשש להתפרצות אלימה, תוגברה האבטחה על הפרלמנט. ההפגנות עד כה היו שלוות. ההפגנות באות על רקע הניסיון של ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן להימנע מסגרים

בעקבות מחאה של אלפי מפגינים נגד חובת החיסונים נגד נגיף הקורונה והסגרים שנועדו לבלום את המגיפה, הוצבה אבטחה כבדה סביב הפרלמנט הניו זילנדי. כל הכניסות לבניין הפרלמנט, המכונה "כוורת", פרט לשתיים, נסגרו תחת אמצעי אבטחה חסרי תקדים, בזמן שהמפגינים, רובם ללא מסיכות, צעדו דרך מרכז הבירה וולינגטון והתאספו מחוץ לפרלמנט.

אף שההפגנה הייתה שלווה, מפגינים רבים אחזו בשלטים ובכרזות שעליהם נכתב בין היתר "חופש" ו"הקיווי הם לא עכברי מעבדה". הם דרשו מהממשלה לבטל את חובת החיסונים וההגבלות, ובין המפגינים היו מי שהניפו שלטי תמיכה בנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ והאשימו את התקשורת בשקרים.

"לא יאיימו עליי ולא ייאלצו אותי להכניס משהו שאני לא רוצה לגוף שלי", אמר אחד המפגינים מחוץ לפרלמנט. "אני מבקש להחזיר לנו את 2018. פשוט ככה. אני רוצה את החירויות שלי בחזרה".

ניו זילנד מתקשה להדוף את התפרצות וריאנט הדלתא המדבק. ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן נאלצה לעבור מאסטרטגיית אפס ההדבקה שלה באמצעות סגרים ממוקדים וקצרים, לשגרה לצד הנגיף עם הרחבת שיעורי המתחסנים. ארדרן אמרה שהיא יודעת שההפגנות לא מייצגות את דעתם של רוב האזרחים.

ארדרן אמרה בחודש שעבר שהמדינה תדרוש ממורים ועובדים במערכת הבריאות והרווחה להתחסן במלואם נגד הנגיף, וההחלטה עוררה ביקורת בקרב מתנגדי חובת החיסונים. "התייחסו אלינו כאל בני אדם!", קרא מפגין אחר כשנשאל על עמדת הממשלה. "אני כאן בשביל החירות. הממשלה, מה שהיא עושה, מנוגד לחירות".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"כת"?! לא צריך להגיע לתיאוריות הזויות ול"קונספירציות", זה מאוד מאוד פשוט שכשיש אינטרס ממוני עצום לבעלי הון עצמי בגודל של תקציב המדינה השנתי, לשווק חיסונים בצפי רווחים של מאות מיליארדים, יש בהכרח פתיחות ונכונות ויוזמה לגייס את כל מה ומי שצריך על מנת לממש זאת בפועל. רוצים דוגמאות שכל אחד יכול לוודא את נכונותם בגוגל, בכבוד:
1. פרופ' גבי ברבש משמש כבר 20 שנה!!! כדירקטור ותיק בחברה הקשורה לביונטק השותפה של פייזר ויצרנית החיסונים של פייזר. במקביל היה במהלך תקופה זו מנכ"ל בי"ח איכילוב ו…לא יאומן – מנכ"ל משרד הבריאות, ומהתחלת הקורונה רץ בכל אולפו של כל מדייה אפשרית לדחוף את השיווק של החיסונים באיצטלה של הפרופ' המנוסה והמומחה האובייקטיבי הדואג מאד מאד לבריאותנו נטו… מבלי שאף אחד יזכיר לו ולצופים ולמאזינים ולקוראים את העובדה הזניחה הזו…ניגוד עניינים? השתגעתם?! זה הכל בהתנדבות…
2. מכון ויצמן היוקרתי – חתום על הסכם שותפות עסקי עם פייזר משנת 2016 מה שלא מנע מהרבה מומחים מטעמו וממכון דוידסון (הזרוע החינוכית של מכון ויצמן) להציג דעות נלהבות התומכות בחיסונים ללא סייגים, וגם לעמוד בגאון ולדחות בשאט נפש את כל המומחים והתארגנויות הרופאים שהעזו להציג גישות שונות להתעמתות עם גלי הקורונה.
3. תבדקו בגוגל לכמה גופים רפואיים, מכוני מחקר, קופות חולים, בתי חולים ומכונים שלהם וכו' ואפילו להסתדרות הרפואית…תורמת פייזר כל שנה רק בגלוי, ותבינו שבהחלט תהיה השפעה לבעל המאה…תבדקו ותראו ששני הפרופסורים מבי"ח שיב"א שעל סמך מחקרם אישרו את מתן זריקת הבוסטר בארץ – מקבלים בשוטף מימון על ידי פייזר!!!
4. אם נראה לכם שזה מוגזם לחשוד שבעלי תפקידים כל כך בכירים בעולם הרפואה יגוייסו על ידי חברות תרופות וחיסונים, אז בבקשה תבדקו בשניה בגוגל : חברת טבע קבלה פסק דין לשלם מאות מיליונים על שיחוד בעלי תפקידים לקידום תרופות …ואם תקלידו גם פייזר תמצאו היסטוריה של פסקי דין וחיובים עצומים על עברות קלילות דומות…
יש עוד הרבה דוגמאות של קצה הקרחון וכפי הנראה רב הנסתר על הנגלה …אז מי שרוצה להמשיך לחשוב בראש תמים ונאיבי עם קרדיט אינסופי של אימון עיוור שיבושם לו, רק לא לזלזל במי שמפקפק קצת…

"כת מתנגדי החיסונים" איזו תעמולה של המפלגה נאצית תתביישו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו