מורדים סורים פונו לקבלת טיפול בישראל

הקרבות בדמשק בשיאם: מסוק של צה"ל פינה היום (שבת) חמישה מורדים סורים שנפצעו במהלך המהומות | הפצועים טופלו במקום ופונו לבית החולים זיו בצפת. מצבם לא ידוע.

לראשונה מאז פרוץ המהומות בסוריה כוחות צה"ל אפשרו לחמישה פליטים לחצות את גדר הגבול לישראל ולקבל סיוע רפואי. צה"ל העניק סיוע רפואי לחמשה פצועים סמוך לגדר המערכת והם פונו לקבלת טיפול רפואי בישראל. בצה"ל מעריכים כי הפצועים הם מורדים סורים שנפגעו בקרבות עם כוחותיו של אסד.

קרא עוד:

[postim]

המקרה ארע היום (שבת) בשעות הצהריים. חיילי צה"ל הבחינו בפצועים סמוך לגדר המערכת, באיזור צפון רמת הגולן. לאחר שקיבלו טיפול רפואי במקום, פונו החמישה להמשך טיפול בבית החולים זיו בצפת. עדיין לא ברורה חומרת פציעתם.

ההערכה במערכת הצבאית שהקרבות בתוך סוריה נמצאים על גדר המערכת והכוננות במקום הוגברה.

במהלך היום התרחשו קרבות עזים בין כוחות האופוזיציה ללוחמים הנאמנים לבשאר אסד בקרבת הגבול עם ישראל. בין היתר, תקפו המורדים מחסום צבאי והשתלטו על טנק. בתגובה על ההתפתחויות, ירו כוחות צבאו של אסד פגזים לעבר שני יישובים בגולן הסורי

המורדים הודיעו השבוע כי הצליחו להשתלט על בסיס צבאי סמוך לשדה תעופה בחלב המשמש את מטוסי המשטר בתקיפות אוויריות, ומנסים, זה שבועות, לתקוף נקודתית את שדות התעופה כדי לפגוע ביתרון האווירי של כוחות אסד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו