כתב אישום תקדימי: הפקרה לאחר פגיעה באמצעות אופניים חשמליים

רוכב אופניים חשמליים כבן 20, פגע בהולכת רגל בת 82 שהלכה על המדרכה בשעות הבוקר במרכז אשקלון, פצע אותה קשה וברח מהמקום מבלי להזעיק עזרה •

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום תקדימי נגד רוכב אופניים חשמליים, בן 20, שפגע בהולכת רגל, בת 82, שהלכה על המדרכה בשעות הבוקר במרכז אשקלון, פצע אותה קשה וברח מהמקום מבלי להזעיק עזרה.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין חן עסיס לביא מפרקליטות מחוז דרום, לפני כשבועיים, בשעה 10:00, עת הלכה המתלוננת על מדרכה המיועדת להולכי רגל בשדרות בן גוריון באשקלון, פגע בה הנאשם שרכב על אופניים חשמליים, הפילה ארצה והמשיך בנסיעה. הנאשם עצר את האופניים כעבור מספר שניות, הביט לאחור, הבחין במתלוננת, כשהיא מוטלת על המדרכה וברח מהמקום בנסיעה על גבי אופניו, מבלי להזעיק עזרה.
כתוצאה מהפגיעה, הובהלה המתלוננת באמבולנס כשהיא סובלת מפגיעות חמורות.

מספר ימים לאחר האירוע, התקרב הנאשם באופניים חשמליים לאישה מבוגרת אחרת, שטיילה ברחוב עם כלב וניסה לשדוד שרשרת זהב מצווארה. הנאשם משך את השרשרת בחוזקה, השרשרת נקרעה ונתפסה בשיערה של המתלוננת, מה שמנע ממנו לגנוב אותה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, רכיבה על אופניים במקומות מסוימים לפי תקנות תעבורה, נהיגה ברשלנות וגרימת חבלה של ממש, נסיון שוד ועוד.

אילוסטרציה: מרים אלסטר – פלאש 90

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה התמונה על מרקע בבני ברק? זה פרסום תת הכרתי לרשלנות בעיר חרדית

חוץ ממך, מי עוד יודע שהתמונה מבני ברק?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו