"צוקרברג אל תהרוג אותנו": השלט שיוצב מול ביתו של מנכ"ל פייסבוק

קבוצת יזמים פרו-ישראליים מגייסת כסף לשלט חוצות מול הבית של מארק צוקרברג בארצות הברית, שם יוצגו פוסטים מסיתים ברשת החברתית • "הפייסבוק הפך לזירת ההסתה לרצח של ימינו" אומרים בארגון 'שורת הדין' אשר הגיש תביעה נגד פייסבוק בשם רבבות יהודים

פרסום גרילה ייחודי עומד לצאת לדרכו במטרה לשים סוף להסתה נגד יהודים בפייסבוק.

בארגון 'שורת הדין' הנאבק נגד ההסתה בפייסבוק כבר תקופה ארוכה, יצאו בקמפיין לגיוס כספים למיזם שמיועד לעיניו של מנכ"ל פייסבוק, האיש שיכול לעצור את ההסתה שגבתה חיים של יהודים רבים.

אנשי הארגון אומרים כי בפייסבוק אפשר למצוא הוראות למיטוב הפגיעה, כמו למשל לרסס K300 על הסכין לפני שדוקרים את היהודי, או הנחיות איפה בגוף היהודי לדקור כדי שהרצח יהיה אפקטיבי יותר וגם עידוד לרציחות והפיכתם של הרוצחים לגיבורי תרבות.

כך המחבל מוהנד חלבי בן ה-19 פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט, לפיו האינתיפאדה השלישית פרצה, ועל כך שהמלחמה כעת הינה על מסגד אלאקצא. יום לאחר מכן, ביצע חלבי מעשה דקירה ורצח את אהרון בניטה והרב נחמיה לביא הי"ד.

קרא עוד:
[postim]

לאחרונה הגיש הארגון תביעה בשם עשרים אלף ישראלים נגד פייסבוק על ההסתה המתרחשת בתחומיה. "הפייסבוק הפך לזירת ההסתה לרצח של ימינו.
ופייסבוק מצידה אינה עושה דבר לשנות את המצב" אומרים עורכי הדין שהגישו את התביעה.

לדבריהם, עשרות אלפי פניות לפייסבוק בבקשה להסיר פוסטים מסיתים לרצח ולביצוע פיגועי טרור נגד יהודים נענו על ידי פייסבוק בתשובה לקונית : תודה על שהקדשת מזמנך כדי לדווח על משהו שעשוי להפר, לדעתך, את כללי הקהילה שלנו… בדקנו את הקבוצה שדיווחת עליה כמכילה דברי שיטנה או סמלי שיטנה וגילינו שהיא איננה מפרה את כללי הקהילה.

"אם פוליטיקה – אז עד הסוף!"

ההתעלמות של צוקרברג קשורה באינטרס עסקי ברור הנוגע להתרחבותה של פייסבוק בעולם הערבי. זו גם הסיבה שלאחר אירועי הטרור בפריז ובמדינות אירופה, התייחס צוקרברג לנושא הפוליטי והביע תמיכה… במוסלמים!

"אחרי ההתקפות בפריז, אני יכול רק לדמיין את הפחד שמרגישים המוסלמים ואת הרדיפה ממנה הם סובלים בשל מעשיהם של אחרים". בארגון שורת הדין "נשברו" מהענין, ואמרו כי "אם מארק צוקרברג פוקח את העיניים – אנחנו לא ניתן לו לעצור כאן. אם פייסבוק מחליטים להיות פוליטיים ולהביע דעה, שיקחו את זה עד הסוף".

במטרה לשים את ההסתה נגד היהודים מול העיניים של מנכ"ל פייסבוק, פנו בארגון להמונים וביקשו לממן את היוזמה להרים שלט חוצות ענק מול ביתו של מארק צוקרברג, בו יוקרנו מאמרי הסתה מפייסבוק.

עלות השלט היא 30,000$ וב'שורת הדין' מקווים כי הסכום יגויס במהירות ויביא סיקור נרחב לסוגיה בכל התקשורת העולמית. במידה וחברות השלטים יסרבו להעלות את השלט לאויר, מבטיח הארגון להשקיע את המימון במודעות עיתונים בקליפורניה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו