כל הדמוקרטים מנצחים את טרמפ, רוביו ינצח את קלינטון

סקר שנערך בארצות הברית מלמד כי גם סנדרס וגם קלינטון ינצחו את המועמד הרפובליקני המוביל • אם רוביו ינצח את דונלד טרמפ במירוץ הרפובליקני הוא יביס את קלינטון במירוץ לנשיאות

סקר המתפרסם היום בארצות הברית מעלה כי גם המועמדת הדמוקרטית המובילה, קלינטון וגם ברני סנדרס ינצחו את המועמד הרפובליקני המוביל – דונלד טרמפ.

על פי הסקר, לסנדרס יהיה קל יותר לנצח את הבחירות לנשיאות. במקרה של התמודדות מול טרמפ, קלינטון מובילה עם 52% לעומת 44% לטרמפ. אם סנדרס יתמודד מולו, הוא יוביל בפער של 55% לעומת 43% בלבד לטרמפ.

קרא עוד:
[postim]

מהסקר עולה נתון מעניין. לקלינטון יש יותר סיכוי לכבוש את הנהגת המפלגה הדמוקרטית, אך פחות סיכוי לכבוש את הנשיאות, במיוחד אם רוביו או קרוז יתמודדו מולה. מנגד, לסנדרס פחות סיכויים לנצח בפריימריז ויותר סיכויים להפוך לנשיא אם יקבל את המועמדות.

גם בצד הרפובליקני התמונה דומה. בפריימריז צפוי טרמפ לנצח, אך אם זה יקרה, המפלגה תפסיד בבחירות לנשיאות. מנגד, רוביו, שאינו נחשב לבעל סיכוי גבוה לנצח בפריימריז, ינצח את קלינטון בהתמודדות לנשיאות.

רוביו מקבל על פי הסקר בהתמודדות מול קלינטון חמישים אחוז מהקולות ומשאיר אותה עם 47% בלבד. אפילו קרוז צפוי לנצח אותה, אם כי בפער צמוד של 49% לעומת 48% לקלינטון.

סנדרס לעומת זאת, על כל המועמדים הרפובליקאים: 57% לעומת 40% נגד קרוז, 55% לעומת 43% נגד טראמפ ו-53% לעומת 45% נגד רוביו.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו