רוביו: נסיעתי הראשונה כנשיא תהיה למדינת ישראל

המתמודד הרפובליקני התחייב: אשים קץ למוסר הכפול של ממשל אובמה • באירוע בחירות שקיים בבית כנסת התחייב להעביר את השגרירות לירושלים • הבטיח לבטל את ההסכם עם איראן והצהיר כי יעמוד לצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו

מרקו רוביו, המתמודד על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית, התחייב כי נסיעתו הראשונה לאחר שייבחר לנשיא, תהיה למדינת ישראל.

באירוע שקיים בבית כנסת בפלורידה הצהיר רוביו: "ביום הראשון לנשיאותי, אשים קץ למוסר הכפול שממשל אובמה נוהג כלפי ישראל ואחזק מחדש את הקשרים עם המדינה היהודית".

הוא הסביר כי נסיעתו הראשונה תהיה לישראל, "כדי לעמוד לצדו של ראש הממשלה ולהביע תמיכה בלתי מסויגת במדינה המהווה אי של יציבות בתוהו ובוהו השורר במזרח התיכון".

קרא עוד:
[postim]

רוביו מחה על כך שבמקום לגנות את תופעות החרם כלפי ישראל, כולל מדיניות השוק האירופי לסימון מוצרים מההתנחלויות, צעד מסוכן שלדעתו נועד לנתק את ישראל מהכלכלה העולמית ולמעשה לחסלה, מחלקת המדינה דווקא משבחת את האירופים על החלטתם.

"אני מבין את אופי האיומים המופנים כלפי ישראל ולא אשאר אדיש או אקרא לשני הצדדים לנהוג באיפוק, כאילו שאין מדובר בתוקפנות מצד אחד ובהגנה עצמית מן העבר השני", הכריז רוביו והוסיף כי לא יהסס להתעמת עם מנהיגים פלסטינים המסיתים ילדים אומללים לרצוח יהודים בשליחותם.

הוא מנה את הצעדים שינקוט למימוש מדיניות חדשה כלפי ישראל, בהם ביטול מידי של ההסכם עם איראן, נקיטת צעדים נגד תנועות החרם ודה-לגיטימציה נגד ישראל וסיום מדיניות הנשיא אובמה הדורשת מישראל ויתורים חד צדדיים והחזרת המשא ומתן המדיני לפסים הגיוניים. "עם כל האיומים כלפי ישראל ובהיעדר שותף ממשי למשא ומתן, אנו צריכים לתמוך ללא תנאי במדינה היהודית", אמר רוביו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו