בריסל: ירי במרדף אחר חשודים במעורבות בפיגועי בפריז

כוחות של היחידה ללוחמה בטרור בבלגיה פשטה על בית ליד שכונת מולנבק במסגרת מבצע גדול הקשור למרדף אחר המחבלים שביצעו את פיגועי הטרור בפריז • שלושה שוטרים נפצעו באירוע ועל פי הדיווחים - הטרוריסטים הצליחו להימלט מהמקום

במהלך פשיטה של כוחות הביטחון על בית בבריסל במסגרת מבצע של יחידה ללוחמה בטרור, דיווחו כלי תקשורת מקומיים כי נשמעו יריות וכי הכוחות מנהלים מצוד אחר היורה.

ככל הנראה יש שני טרוריסטים במנוסה, ועל פי ידיעות בתקשורת המקומית מדובר ככל הנראה בחשודים בתכנון ובסיוע לוגיסטי לפיגועי הטרור בפריז בנובמבר האחרון. שלושה שוטרים נפצעו, אחד מהם קשה.

הכוח המיוחד הגיע למקום בעקבות מידע מודיעני כחלק מחקירת פיגועי הטרור בפריז בנובמבר האחרון. בעת הפשיטה, נתקל הכוח בירי מרובי קלשניקוב. התושבים הונחו להסתגר בבתיהם.

קרא עוד:
[postim]

שר הפנים הצרפתי ברנאר קזנב הודיע כי משטרת צרפת משתתפת במרדף אחד החשודים לצד משטרת בריסל. "זה החל במהלך פשיטה. צוות שכלל שוטרים בלגים וצרפתים נכנס למקום וספג אש – יריות מכלי נשק כבדים".

הטרוריסטים נמלטו מהדירה לעבר הגג, כאשר הם ממשיכים לירות לעבר הכוח. מהירי נפצע שוטר שלישי המשתתף בפעולה. מסוק של המשטרה לוקח חלק במרדף. בחיפוש שנערך בינתיים במרתף הבית נמצאו כלי נשק ומחסניות.

יצוין כי כל המחבלים שהשתתפו במתקפת הטרור בפריז נהרגו במהלך הפיגועים, למעט אחד – סלאח עבד א-סלאם – שלא נתפס עד היום. לא ידוע אם המבצע בבריסל הערב קשור לניסיונות ללכוד אותו.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו