גורמי מודיעין מתריעים: פיגוע אסטרטגי של דאע"ש בישראל – שאלה של זמן

חברת מודיעין ישראלית בשם "אינטנסייטס", הצליחה לחדור אל תוך קבוצת תקשורת מוצפנת של דאע"ש ויירטה תשדורות שמלמדות כי פיגוע ישראל הינה שאלה של זמן • היעד: 2 נמלי תעופה

חברת מודיעין ישראלית בשם "אינטנסייטס", שנוסדה ע"י בוגרי יחידת המודיעין של צה"ל, הצליחה לחדור אל תוך קבוצת תקשורת מוצפנת של ארגון הטרור העולמי דאע"ש וליירט תשדורות המלמדות כי ישראל על הכוונת של הארגון.

הקבוצה שהצליחה באופן מעורר השתאות לפרוץ לקבוצת ההתכתבויות המוצפנת של פעילי "המדינה האסאלמית" ברחבי העולם, הצליחה בין היתר לחשוף לכאורה, את היעדים הבאים במפת הטרור של הארגון. "הם פרסמו רשימה עם נ"צ מדויקים להפליא של שדות תעופה בשימוש הצבא האמריקני", אומרים בחברה.

על פי הדיווח, מדובר בקבוצה שהדרך להצטרף אליה, היא רק בדרך של 'חבר מביא חבר', ועם כל זאת הצליחו אנשי היחידה לחדור אליה.

שלשום עלתה בקבוצה רשימה חדשה עם נ.צ. מדוייקים של שדות תעופה של הצבא האמריקני ושני נמלי תעופה בישראל. גם שדות תעופה אחרים היו המטרות בניהן בבחריין וכווית.

על פי הדיווח הערב בחדשות 10, כ- 500 אנשים בלבד ברחבי העולם חברים בקבוצת ההתכתבויות הסודית של ארגון דאע"ש. שם מפורסמים רשימת יעדים לתקיפה עבור פעילי ארגון הטרור, מתוך הנחה שאחד מתוך מאות החברים ייקח יוזמה וייצא לפגע. הקבוצה מתנהלת באופן מוצפן ביותר וניתן להתקבל אליה רק בהמלצה של מישהו מחבריה, אך חברה ישראלית שחדרה לתוכה חשפה היום (רביעי) בפני מצלמות חדשות 10 את הפרטים שהצליחה לאסוף.

ארגוני ביון ברחבי העולם עמלים מסביב לשעון בניסיון לאתר את יעד המתקפה הבאה של אנשי "המדינה האסלאמית" לפני שיצליחו לממש את זממם. עתה, חברה ישראלית בשם "אינסייטס" הצליחה לחדור לאחד מקודשי הקודשים של הארגון האסלאמיסטי ולגלות טפח מפעילותה. אנשי החברה, כולם יוצאי יחידות מודיעין, כבר למדו להסתובב במרחבים האפלים של הרשת. הצד החשוך של אינטרנט, בו פועלים פושעים וגם ארגוני טרור.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו