סקרים בארה"ב: סיכוייה של קלינטון לנצח צנחו בכ-17%

8 ימים לבחירות בארה"ב ובמטה הדמוקרטי מבינים שהניצחון שהיה מונח עד לא מכבר בכיסה של קלינטון, הופך לקרב צמוד וקשה משהעריכו • בהתייחסו לפרשת המיילים קרא טראמפ: "קלינטון עברה על החוק שוב ושוב ואף שיבשה ראיות"

בצל הודעת הFBI על חידוש חקירת פרשת המיילים של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הגב' קלינטון, מפרסם הלילה רשת CNN סקר המלמד כי סיכויה של קלינטון לגבור על יריבה הרפובליקני דונאלד טראמפ ובכך לנצח את הבחירות, ירד מ-95% בסקר שפורסם לפני כשבועיים, ל-78% כעת, מדובר כאמור בירידה של 17% זאת כאמור בצל ההודעה על החקירה המתחדשת.

יצויין המיליארדר היהודי שלדון אדלסון הודיע אמש כי יתרום 25 מיליון $ לקמפיין של טראמפ בכדי שיוכלו להתרכז בשחיתות של קלינטון. כבר כעת מקבל הדבר ביטוי באמצעות שלטי רחוב ענקיים וכן באמצעות קמפיינים שונים בכלי התקשורת, אדלסון הבטיח כי במידה ואנשי המטה יהיו זקוקים לתקציב נוסף, הרי שיוזיל מכספו ככל שהדבר יידרש.

המועמד הרפובלקני דונלד טראמפ התייחס בנאומו לפרשת המיילים, במהלך כנס בחירות שנערך במישיגן ואמר: "קלינטון איננה הקורבן. העם האמריקני הוא הקורבן" והבהיר, כי "קלינטון עברה על החוק שוב ושוב" והאשים כי היא שיקרה ל-FBI ושיבשה ראיות בטלפון הסלולרי ובמיילים שלה.

ה- FBI סירב להגיב על הידיעה. מנפורט הגיב ל- NBC ואמר כי "שום דבר מזה לא נכון. אין חקירה שאני מודע אליה. לטענתו, אין לו קשרים לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין וממשלתו. 'כל האשמה כזאת היא פרופגנה דמוקרטית'.

יצויין כי בצל חקירת קלינטון במטה הדמוקרטי הודיעו כי ה-FBI החל לחקור את אחד מבכירי המטה לשעבר של טראמפ בחשד כי נשא ונתן עם בכירי ממשל רוסיים בניגוד לחוק.

לפי מקורות ברשויות אכיפת החוק ובקהילת המודיעין, ה- FBI פתח בבדיקה ראשונית לגבי קשריו של פול מנפורט, מי שהיה מנהל הקמפיין של המועמד הרפובליקני דונאלד טראמפ. הבדיקה עדיין לא התפתחה לחקירה פלילית.

כזכור, אתמול האשים מנהיג הדמוקרטים בסנאט, הארי ריד, את ראש ה- FBI, שאינו מפרסם את "מידע נפיץ" שיש לו לגבי קשריו של דונאלד טראמפ, היועצים הבכירים שלו והממשל הרוסי.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך השם…
טראמפ טוב ליהודים!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו