פרשת המיילים: קלינטון השיבה לעצמה את היתרון בסקרים

המגמה נעצרה? לאחר שכלל סקרי דעת הקהל שנערכו בימים האחרונים הצביעו על מהפך שמסתמן בבחירות לנשיאות - סקר שמתפרסם הבוקר מלמד כי קלינטון חוזרת שוב להוביל • יועצו של טראמפ: "ממשל טראמפ יידע לשתף פעולה עם ישראל ויפעל לטובתה"

סוכנות הידיעות 'רויטרס' מפרסם הלילה סקר שנערך ביממה האחרונה המגלה כי המועמדת הדמוקרטית פותחת שוב פער לטובתה.

לאחר שבימים האחרונים, מאז פרסום ה-FBI על חידוש החקירה נגד קלינטון, החלו סקרי דעת הקהל להצביע על מגמה הולכת ומתרחבת של הובלת טראמפ בסקרים לאחר שהצליח להדביק את הפער שעמד עד כה לטובת קלינטון, כאשר הפרשנים טענו כי אם מגמה זו תימשך בקצב הנוכחי הרי שטראמפ הוא הנשיא הבא של ארה"ב.

הסקר מגלה כי קלינטון מובילה על פני טראמפ ב- 6 אחוזים, בדומה למצב הסקרים טרם הודעת ה- FBI על חידוש חקירת המיילים נגד המועמדת הדמוקרטית.

עוד מגלה הסקר, כי מתוך כ-1800 נשאלים, ביניהם כאלו שכבר נתנו את קולם לאחד המועמדים בבחירות המוקדמות, ומתוכם כאלו שהצהירו על כוונתם לצאת ולהצביע ביום הבוחר, זוכה קלינטון ל-45% תמיכה לעומת טראמפ שאחוזי התמיכה בו עומדים על 39.

במקביל, הבוקר התייחס ג'יימס וולסי, אחד מיועציו הבכירים של טראמפ ליחסי ישראל ארה"ב, ובראיון לגלי צה"ל אמר, שממשל טראמפ יידע לשתף פעולה עם ישראל ויפעל לטובתה.

"ממשלת טראמפ חייבת להיות טובה בלעבוד עם ישראל, אובמה לא עשה עבודה טובה בכך. הוא היה מבקר ועוין לחברים כמו ישראל, ואני חושב שהסכם הסיוע שסיכם את כהונתו חייב להשתנות", אמר וולסי, שכיהן כראש ה-CIA בזמן כהונתו של הנשיא ביל קלינטון.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו