צילום מסך מתוך יוטיוב

שריפת ענק בצרפת: לפחות 10,000 איש פונו מבתיהם

לפחות 10 אלף בני אדם פונו מבתיהם ומאתרי הנופש סמוך לבורם לה מימוזה בריביירה הצרפתית. גורם רשמי של כוחות הכיבוי באזור: "הפינוי נעשה בהתאם להתפתחות האש, זה אזור שהאוכלוסייה שלו מוכפלת בימי הקיץ". צפו

לפחות 10 אלף בני אדם פונו מבתיהם ומאתרי קמפינג בריביירה הצרפתית בשל שריפת ענק שמשתוללת באזור. מספר שריפות פרצו בימים האחרונים בדרום צרפת בשל מזג האוויר החם והיבש, והשריפה החדשה פרצה סמוך לאתר נופש פופולרי בבורם לה מימוזה.

"האש מאחורינו והרוחות חזקות", סיפרה ליסה מינוט, עורכת מדור התיירות של הסאן ששהתה באזור. יותר מ-4,000 כבאים ו-19 מטוסי כיבוי פועלים על מנת להשתלט על הלהבות. 12 כבאים נפצעו במהלך הכיבוי ו-15 שוטרים פונו לאחר ששאפו עשן.

כעשרים קילומטרים רבועים כולו על ידי האש. מינוט סיפרה שתיירים השוהים בכאלף אתרי קמפינג נאלצו להימלט. "פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה", היא כתבה בחשבון הטוויטר שלה. "אני יכולה לראות את הלהבות מאיפה שאני נמצאת, הילדים ישנים".

גורם רשמי מכוחות הכיבוי תיאר את המתרחש: "הפינוי נעשה בהתאם להתפתחות האש, זה אזור שהאוכלוסייה שלו מוכפלת בימי הקיץ".

צרפת ביקשה מהאיחוד האירופי סיוע במטוסי כיבוי על מנת להשתלט על השריפות הרבות שפורצות באזור בימים האחרונים, איטליה סייעה עם מטוס כיבוי אחד. מזג האוויר היבש והחם והרוחות העזות מקשים על כיבוי הלהבות.

"המצב הוא לא תחת שליטה מכיוון שאין לנו מספיק משאבים", אמר כבאי באזור. "יש יותר ממוקד אחד של אש".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בכוונה שמו סרטי פרסומת ולא את הסרט על השריפה או שזה טעות???

סבלנות

פנחס.
תדלג לסוף הפרסומת ותגיע לסרטון.

פרסומת דבילית'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו