רוסיה: עשרה טון זהב, פלטינה ויהלומים נפלו ממטוס בסיביר

כסף אומנם לא גדל על עצים, אך זהב כן נוחת משמים: תא המטען של מטוס התפרק בעת ההמראה משדה התעופה ביקוטסק, במערב סיביר, ופיזר את מטענו היקר על מסלול ההמראה ובאזור שדה התעופה והעיר הסמוכה. שווי המטען: 366 מיליון דולר

עשרה טון של זהב, פלטינה ויהלומים נחתו במפתיע באזור העיר יקוטסק שבמערב סיביר לאחר שתא המטען של המטוס שנשא אותם התפרק בעת ההמראה. שווי המטען, ששייך לחברת הכרייה צ'וקוטקה, עומד על 21 מיליארד רובל – בערך 366 מיליון דולר אמריקאי.

באתר האינטרנט "סיביר טיימס" דווח שהמטוס, של חברת התעופה הפרטית נימבוס איירליינס, נתקל בבעיות כבר בעת ההמראה. חלק מהמטען היקר התפזר על מסלול ההמראה בשדה התעופה ביקוטסק, אך המטוס המשיך בטיסתו ופיזר מטילי זהב בסביבות העיר – עד למרחק של 26 ק"מ מנקודת ההמראה.

בעקבות התקרית, החליט צוות המטוס לבצע נחיתת חירום בשדה תעופה לא רחוק מיקוטסק, וצוותים של שוטרים הוקפצו לאזור והחלו בחיפושים אחר האוצרות, שחלק מהם ככל הנראה כבר נאספו על ידי תושבים מקומיים. במקביל, הטכנאי שבדק את המטוס בשדה התעופה לפני המראתו עוכב לחקירה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אצלנו נופל מן מן השמים

שיתנו לי רק כמה אבנים כאלה…

רק ברוסיה מאמינים לשוטרים שלא יקחו את זה לעצמם

ועל זה נאמר "גשם של זהב"

טוב לי תורת פיך מאלפי זהב וכסף. אך אשמח לקבל משמים אבנים טובות ומרגליות השאלה אם נדע שכל דבר יקר שבא משמים צריך גם לישתמש בו לשם שמיים. הרבה ישועות במהירה.

מסריטים רגלים של רוסים עם כמה אבנים ומוכרים סיפורים

שכה יהיה לי טוב…

איזה הסרטה מטומטמת, דחוף לחתוך את החצי השני…
שגעו אותי, עכשיו לסובב את הראש הצידה, אח"כ הפוך לגמרי…

אנשים מדומיינים לגמרי. שום 366 דולר ושום כלום. וכלום שום. סיפורי סבתא לפרסומות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו