חייזרים? הפנטגון מאשר כי חיל הים תיעד את סרטון העב"מים החדש • צפו

ספינה של חיל הים האמריקני צילמה עצמים בלתי מזוהים ולדברי החוקר, "אנחנו מאמינים שמדובר בתעלומה מסתורית ומצפים למידע חדש בנושא" • הנשיא לשעבר ברק אובמה: "בכל הנוגע לחייזרים, יש כמה דברים שאני פשוט לא יכול להגיד לכם"

ג'רמי קורבל, מפיק סרטים דוקומנטריים בנוגע לעב"מים, פרסם תיעוד נוסף של תקרית מסתורית עם עצמים בלתי מזוהים בשמיים, אשר לדבריו צולמו על ידי מפעילי חדר הבקרה של ספינת ה-USS Omaha של חיל הים האמריקאי, שעקבו אחרי העב"מ במכ"ם.

קורבל ציין שחיל הים שלח למקום צוללת בשביל לחפש שרידים של כלי התעופה, אך אלו לא מצאו דבר. "אין לנו מושג מה חיל הים או הפנטגון יהיו מוכנים לספר לנו על תקרית ה-USS Omaha. למרות זאת, אנחנו מאמינים שמדובר בתעלומה מסתורית ומצפים למידע חדש בנושא".

סוזאן גאף מדוברות הפנטגון הגיבה כי מדובר בתיעוד בלתי מסווג שהותר לפרסום בתחילת חודש מאי והוא חלק מחקירה נרחבת של "היחידה המיוחדת לתופעות אוויריות בלתי מוסברות" (UAPTF) של יחידת המודיעין בחיל הים האמריקאי, ואישרה כי הוא צולם על ידי חיל הים האמריקני.

יצוין כי בשבוע האחרון נשאל הנשיא לשעבר ברק אובמה בנושא, ותחילה הגיב בציניות בהתאם לאופי התכנית בה ראיינו אותו: "בכל הנוגע לחייזרים, יש כמה דברים שאני פשוט לא יכול להגיד לכם בזמן שאני בשידור".

בהמשך, עבר לתשובה רצינית. "מה שנכון, ואני מדבר ברצינות עכשיו, זה שיש כל מיני הקלטות של אובייקטים בשמיים שאנחנו לא יודעים בדיוק מה הם. אנחנו לא יכולים להסביר איך הם זזים, מה מסלול הטיסה שלהם… אי אפשר להסביר מה הם בצורה פשוטה. מהבחינה הזאת, אני חושב שאנשים עדיין חוקרים את התופעה ברצינות ומנסים להבין מה היא בעצם. למרות זאת, אין משהו שאני יכול להגיב עליו כיום".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לפני שנים ראיתי במרכז הארץ חפץ בשמיים נע בתנועה מוזרה לא כמו של מטוס, רצתי להביא מצלמה וצילמתי. כשהלכתי לפתח את הסרט לא יצא כלום. השם יעזור

אל תאמינו לסרטונים של הרשעים. יש להם טכנולוגיות לעבוד עלינו כבר 100 שנה.
כך הם מתכננים להפיק איום גדול על העולם שנתמסר לארמילוס הרשע משיח השקר שלהם. הכל פיקציה!!!!!!!!!!!

א. בבקשה תפסיקו להכפיל סרטונים.
ב. אז ראו עיגול. נו? מאי נפק"מ? סתם חיפוש כותרות ויח"צנות.

אמריקאים שיכורים

זה איזה ג'וק שזחל הלוך חזור על הזגוגית מבחוץ

הם סתם מנסים להפחיד אותנו רשעים ארורים

להקת ציפורים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture