צילום FREEPIK

קורונה: נופש בחו"ל VS צימרים לזוגות עם בריכה פרטית – מה עדיף?

בצל ימי הקורונה עולה הסוגייה של נופש בחו"ל אל מול צימרים לזוגות עם בריכה פרטית. במה אתם תבחרו? מצד אחד, נופש בחו"ל זה משהו שכולנו מתגעגעים אליו. מצד שני, נופש בחו"ל הוא בעייתי בתקופת הקורונה. בואו נדבר על הנופש המושלם ביישוב חד נס, אם ככה

אם הנופש המושלם בחו"ל כרגע פחות זמין, יש פתרונות כאן בארץ הקודש. אל מול ימת הכנרת שוכן לו יישוב קטן וכפרי בטירוף, ממש יישוב שכולו פינוקים ועונג. אנחנו כמובן מדברים על יישוב חד נס, שבתקופת הקורונה מספק לכולנו אחלה תחליף כשאין נופש בחו"ל. דרך אגב, גם בימים נטולי קורונה, יישוב חד נס עדיין תמיד היה מלא וגדוש במבקרים ובנופשים, או נופשות. אם כך, מה הופך את יישוב חד נס לכל כך פופולארי בקרב חובבי צימרים לזוגות עם בריכה פרטית ומחוממת?

מדוע יישוב חד נס נחשב כל כך פופולארי ומושך תיירים?

קודם כל והכי חשוב אולי, יישוב חד נס נמצא בחתיכת מיקום אסטרטגי. היישוב נמצא בקרבה רבה לכנרת, אך מסביבו ישנם גם עוד מוקדי עניין רבים. יש לכם את עמק החולה, נחל יהודייה, החרמון במרחק נסיעה קצרה ועוד.

אנחנו לחלוטין מבינים מדוע יותר ויותר אנשים מעדיפים לבקר ביישוב זה, ופחות מעדיפים חו"ל בתקופה הנוכחית. בסופו של דבר, גם אם ניתן לטוס לנפוש בחלק מהמדינות, יש סיכוי גבוה שאתם פשוט תעדיפו לא לטוס בכל מקרה.

חוששים לטוס לחו"ל לנפוש? יש פתרון כאן ברמת הגולן

בין אם זה מתוך חשש או מתוך זהירות, אנחנו מצדדים בכם וחושבים שאתם צודקים. בימינו הנוכחיים בתקופת הקורונה, הפתרון הכי מומלץ עבור נופש הוא יישוב חד נס. ביישוב אתם תמצאו הרבה יותר מאשר צימרים לזוגות עם בריכה פרטית ומחוממת. מעבר לצימרים אלו, אתם תמצאו גם צימרים למשפחות עם ג'קוזי מול הכנרת, סוויטות יוקרתיות עם בריכה מחוממת ועוד.

אם תרצו, ביישוב חד נס יש גם מלונות בוטיק שממוקמים במיקומים רומנטיים מאוד. שמעתם פעם על מלון בוטיק בלב ליבו של מטע פירות? אם כבר שנים אתם מתכננים קטיף פירות ברמת הגולן וזה פשוט לא יוצא לפועל, זה הזמן המושלם.

בקתות רומנטיות מול הכנרת לזוגות עם בריכה פרטית

כדאי לדעת, ביישוב חד נס תוכלו למצוא גם בקתות עץ רומנטיות במיוחד. מי שאי פעם ביקר במתחמי צימרים בחד נס לזוגות עם בריכה פרטית, יודע עד כמה האווירה היא רומנטית. למעשה, בבקתות עץ ובצימרים יש פרטיות מלאה.

בחלק ממתחמי הנופש בחד נס, אתם תוכלו למצוא צימרים אשר בנויים בצורה אקוסטית. במילים אחרות – 100% פרטיות בזכות קירות אטומים לרעשים. חשוב לדעת, בתקופת הקורונה אנחנו ממליצים על צימרים לזוגות עם תו סגול ועם בריכות פרטיות.

צימרים לזוגות עם בריכה פרטית, תו סגול ומינימום חששות קורונה

ברגע שהבריכות פרטיות והן רק לשימושכם, אוטומטית החששות פוחתות ופחות מטרידות אתכם. תוכלו לסגור לעצמכם סוויטה יוקרתית בחד נס עם תו סגול ובריכה פרטית, להזמין ארוחת בוקר ולהנות מהחיים האלו.

בשורה התחתונה, זה נכון שצריך להישמר ולהישמע להוראות משרד הבריאות. יחד עם זאת, גם צריך לזכור להנות מהחיים האלו מתי שאפשר. אם משרד הבריאות מתיר זאת, אנחנו ממליצים לכם להדליק את ה-WAZE ולהקליד "רמת הגולן".

חופשה שמרגישה מהסרטים כאן ברמת הגולן

תוכלו להנות מחופשה שמרגישה כמו חופשה מהסרטים, אבל אתם לא בסרט. אתם כאן בישראל, רמת הגולן. כדאי לדעת, צימרים לזוגות עם בריכה פרטית הם רעיון מוצלח במשך כל השנה. בין אם קיץ או חורף בחוץ, אתם יכולים למצוא לכם צימר לזוג עם בריכה מחוממת ולעוף על החיים האלו. הבריכות בפעמים רבות אפילו ממוקמות ישירות אל מול הכנרת, מה שמגביר את העוצמה של החוויה.

אם אתם צריכים סיוע בתכנון של אטרקציות לסופ"ש הצימרים שלכם, אנחנו ממליצים לפנות לבעלי הצימר שבו אתם עתידים להתארח. תוכלו לבדוק לגבי טיולי ג'יפים ברמת הגולן, רכיבה על סוסים, מסלולי הליכה מומלצים ברמת הגולן ועוד. זכרו, חלק מהאטרקציות מוקפאות בימי הקורונה, וזו הסיבה לכך שיהיה מומלץ לפנות טלפונית לבעלי הצימר ולהתייעץ עמם. תהנו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו