צילום: FREEPIK

בצל הקורונה: אפשר למצוא צימרים פנויים בצפון לסופ"ש הקרוב?

.

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

גם בצל הקורונה ובימים של נגיפים עולמיים, עדיין קשה למצוא צימרים פנויים בצפון לסופ"ש הקרוב. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, יכול להיות שפראג הייתה האופציה הראשונה מבחינתכם. אמה-מה, ליקום יש דרכים משלו לנהל את עצמו והוא מאלץ את כולנו להתמודד עם נגיף הקורונה. אם כך, היכן תנפשו ב-2021?

אם בשנת 2019-2020 היה קשה למצוא צימרים פנויים לקראת הסופ"ש, מסתבר שגם בשנת 2021 המצב דומה. אנחנו כבר ממש בתחילת שנת 2021, ואנשים לא מפסיקים לפקוד את מתחמי הנופש ברמת הגולן, ספציפית ביישוב חד נס. אם אתם מחפשים בגוגל צימרים פנויים בצפון לסופ"ש הקרוב או הבא, אנחנו מציעים לכם להתאזר בסובלנות. שמעו לנו, עדיף להזמין לפחות חודשיים-שלושה מראש. אז כיצד זה קרה? כיצד קורה שכל כך קשה למצוא צימרים פנויים בהתראה קצרה, ועוד בתקופה כמו תקופת הקורונה? הנה כל המידע שאתם צריכים, בואו נדבר על העובדה הבאה בשטח – צימרים בצפון נהפכו הרבה יותר מבוקשים מאשר נופש בחו"ל.

איך קרה שצימרים הפכו כל כך פופולאריים בצל הקורונה?

זה לא בגלל שאי אפשר לנפוש לחו"ל. אם אתם עוברים בדיקת קורונה ויוצאים שליליים, אתם תוכלו גם לטוס לחו"ל. אם כך, מדוע כל כך הרבה אנשים מעדיפים צימרים למשפחות בחד נס וגם צימרים לזוגות ברמת הגולן? מילה אחת – חששות. אנשים פוחדים וחוששים לטוס בכדי לנפוש בחו"ל, גם אם מותר על פי ההנחיות של משרד הבריאות במדינה אליה מעוניינים לטוס.

בסופו של דבר, סוויטות בחד נס וגם צימרים ברמת הגולן הם מתחמי נופש מקומיים. אם חלילה קורה לכם משהו, אתם במדינה שלכם. ההרגשה הזו היא הרבה יותר בטוחה. מעבר לכך, יש בארץ גם מתחמי נופש עם תו סגול. אם אתם מחפשים אחר צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב או הבא, אנחנו ממליצים לכם לחפש אחר צימרים עם תו סגול ברמת הגולן.

צימרים פנויים בצפון לסופ"ש הקרוב לסופ"ש הקרוב

צימר עם תו סגול הוא צימר שעובר חיטוי, אבל לא רק. כדאי לדעת, ישנם מתחמי נופש ענקיים ממש ברמת הגולן, ספציפית באזור יישוב חד נס. המתחמים האלו לפעמים מגיעים לגדלים של 1,000 מ"ר, ככה שהם עונים על הקריטריונים של תו סגול. בסופו של דבר, אין ספק שתקופת הקורונה השפיעה רבות ועדיין משפיעה על ענפים שונים ותעשיות בעולם.

יחד עם זאת, מתחמי הצימרים והסוויטות בצפון לא נעלמים משטח, לפחות לא משטח עולם התיירות. אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתחמי צימרים בוטיק, סוויטות יוקרתיות למשפחות, מלון בוטיק לזוגות בחד נס ועוד. כל עוד אתם רוצים לנפוש ומשרד הבריאות מתיר זאת, אתם יכולים למצוא מתחמי נופש נפלאים עם תווים סגולים.

אטרקציות מומלצות בתקופת הקורונה ברמת הגולן

במקביל לצימרים נפלאים, אתם בטח גם תרצו לשעשע אתכם עם איזו אטרקציה או שתיים. ובכן, לדאבוננו בימי הקורונה לא מעט אטרקציות מוקפאות. יחד עם זאת, אתם יכולים להפוך את הצימר לאטרקציה בפני עצמו. האטרקציה יהיה הצימר שלכם, אליו אתם תזמינו סדנה להכנת שוקולדים. אפשר גם סדנה להכנת פיצות, גבינות, חמאה ועוד. סדנאות שף הן אטרקציות מעולות עבור משפחות, אבל גם זוגות יכולים להפיק מכך אחלה תענוג.

כדאי לדעת, ישנן אפילו סדנאות להכנת שוקולד הכוללות גם לימוד ריקודי סלסה. מומלץ! ועוד ברשימת המומלצים שלנו, גם כדאי לברר תמיד לגבי צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם ארוחת בוקר. צימר פנוי לסופ"ש הקרוב עם ארוחת בוקר אמנם יהיה לכם קצת קשה למצוא, אבל בהחלט אפשר לנסות. ההמלצה היא לנסות באזור יישוב חד נס, רמת הגולן בקרבה לכנרת.

אטרקציות בטבע תמיד רלוונטיות

ולקינוח, אנחנו רוצים להכיר לכם אטרקציה שפעילה גם בימי הקורונה. מסלולי טיולים מומלצים בצפון אפשר למצוא בכמויות, לא חסר. אתם יכולים לבחור לכם מסלול הליכה ברמת הגולן, אפשר אפילו מסלול הליכה עם מים, נחלים ומפלי מים.

יותר קסום מזה לא תמצאו, ותוכלו להפוך את זה לקסם גדול יותר אפילו. קחו לכם סלסלת פיקניק, יין משובח ותתמקמו לכם בחיק הטבע. אחרי יום כזה, תחזרו לכם לצימר שלכם ותתפנקו עם איזה ג'קוזי שוצף וקוצף. תהנו!

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture